Witam!
Na wstępie witam wszystkich - to mój pierwszy post ....
Orientuje się ktoś może czy jest możliwe poprawienie napełniania w dolnych partiach obrotów w ca18det samym przestawieniem oryginalnego wałka ssącego (przestawiając na zębach) i czy to w ogóle da się fizycznie zrobić. Może są inne lepsze rozwiązania poza zakupem czegoś profi..?
Wiem o opcjach pt. wałki z ca16de czy ca18de ale gdzie je kupić.....
Drugie pytanie dotyczy strojenia- mam w tej chwili auto wystrojone w opcji "bezpiecznej" żeby nie powiedzieć "dotarciowej". Robił mi to pewien człek z Krakowa i niestety niemal dosłownie zapadł się pod ziemie- od 2 tyg. nie mogę go namierzyć więc szukam kogoś- najlepiej w okolicy Gliwic, kto mógłby dokończyć wystrojenie (Ecu Master II). Motor jest zakuty i dość solidnie złożony; wydłubana głowica, turbo GT2871r zmodyfikowane nieco, duże wtryski, pompa, regulator ciśnienia paliwa, map sensor,bov, duży FMIC itp.
No i wrzucę jeszcze 3 pytanko (pewnie niebawem będzie ich więcej ale to w kolejnych postach) nt. chłodzenia pod kątem driftu- ma ktoś doświadczenia z doborem chłodnicy oleju (jaki rozmiar?) bo ten el. wydaje się być konieczny a jeszcze nie tykałem tematu. To samo z chłodnicą cieczy - czy seryjna wydala ? Chciałbym dorzucić jakiś el. wentylator dodatkowy i może da rade ..
To może tyle pytań na początek
Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi
Bardzo proszę o info na priv lub maila.
Pozdrawiam
Zbyszek "zbyn" Łacisz