Z fwd na rwd

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

Re: Z fwd na rwd

Postprzez kremat0r » 2 lut 2010, o 20:51

Ja nie rozumiem po co ktoś tak kombinuje jak koń pod górkę?

Proste pytanie

Chcesz jeździć, ćwiczyć, upalać kolejne opony, czy stać i patrzeć na "projekt" i coraz chudszy portfel ?


Kup e30, e36 albo s13, s14 lub coÅ› innego do czego jest know-how w necie i upalaj do woli.
Jak już będziesz miał tyle hajsu jak lodu , latał bokiem przy 140km/h i driftowal jedną ręką to przerabiaj fwd na rwd i wyróżniaj się na torze.
Avatar użytkownika
kremat0r
Touge Drifter
 
Posty: 573
Dołączył(a): 4 mar 2009, o 16:20
Lokalizacja: Poznań

Re: Z fwd na rwd

Postprzez dante-81 » 2 lut 2010, o 20:54

no też tak sądzę...
bez praktyki nawet nie będziesz wiedział jak coś będzie nie tak w takim nietypowym aucie i jak to poprawić...
ale naturalnie jak coÅ› to trzymam kciuki...
Avatar użytkownika
dante-81
Amator
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Z fwd na rwd

Postprzez MaxXxi47 » 9 lut 2010, o 20:08

Mówicie panowie że z lekka 30 tysięcy PLNów. Jest to faktycznie cena zaporowa ... ale czy taki sam koszt będzie w przypadku przerobienia np Opla Vectry A 4x4 only na tył? Prawdę mówiąc jestem ciut zielony jeśli chodzi o mechanikę pojazdową ( uczę się ale wolno ) i nie wiem czy w ogóle było by to wykonalne.
Czy mógłbym prosić o jakieś wskazówki lub rady?
P.S
Jeśli rady będą wyglądały w stylu "Daruj sobie", to poproszę o choćby krótkie wyjaśnienie dlaczego.

Pozdrawiam
Maciej MaxXxi47 / A.D.I.D.A.S Tykwiński
Avatar użytkownika
MaxXxi47
Touge Drifter
 
Posty: 103
Dołączył(a): 28 sty 2010, o 20:06
Lokalizacja: Kotomierz - Bydgoszcz

Re: Z fwd na rwd

Postprzez BLACHA » 9 lut 2010, o 20:18

Vectre 4X4 sobie odpuść bo z tego co mi wiadomo mają słabe skrzynie, poza tym jaki silnik? Swap na turbo to znowu kaszta i awaryjność. Dalej rozkład masy i fakt że silnik jest poprzecznie. Po co? Sztuka dla sztuki :confused: Jak już chcesz coś z rodziny opla to jest Omega, Manta, Kadett C itp są to auta które już seryjnie mają tył napęd i rzeźbić można celem poprawienia prowadzenia albo zwiększenia mocy a nie trzeba przystosowywać auta do jazdy chrześcijańskim torem... :drift: tj
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: Z fwd na rwd

Postprzez Bober71 » 9 lut 2010, o 21:04

Da się wszystko zrobić przykładem może być inna dyscyplina, w Słomczynie na ME w klasie rwd widziałem poza bmw takie wynalazki jak Xsara, Ibiza czy Polo. O ile Citroena można przerobić z rajdówki to o ile wiem Ibizy 4wd nie było. Nawiasem mówiąc Xsara wygrała :twardziel:
Avatar użytkownika
Bober71
Touge Drifter
 
Posty: 317
Dołączył(a): 20 lis 2009, o 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Re: Z fwd na rwd

Postprzez kowal1 » 14 lut 2010, o 11:12

Na starszej polówce można by wziąść części od golfa 2 syncro ale bak nie będzie sie zgadzał i parę pierdół więć cięcie podłogi nieuniknione :rockon:
Avatar użytkownika
kowal1
Touge Drifter
 
Posty: 173
Dołączył(a): 14 lut 2010, o 10:56
Lokalizacja: Gostynin

Re: Z fwd na rwd

Postprzez Lucky Luke » 27 kwi 2010, o 08:37

Najlatwiejsza z mozliwych przerobek z tego co ostatnio widzialem i widuje nadal to Prelude 3-iej generacji. W ta bude zmiesci sie praktycznie wszystko, a dzieki rozbudowanemu tunelowi i przygotowaniu pod 4 kola skretne zmiesci sie tam nawet naped na cztery lapy. Znajomy wlasnie ja sklada i stoi na podnosnikach gola blacha. Przymierzyl Subaru EJ22 i miejsca jeszcze bylo duzo, podejrzewam ze m60 by weszlo... ogolem Gruuuuby projekt :rockon: , szkoda tylko ze fwd :cry:
Avatar użytkownika
Lucky Luke
Amator
 
Posty: 11
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 16:07
Lokalizacja: Killarney/Namyslow

Poprzednia strona

Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości