Strona 1 z 1

Pare pytan w S14

PostNapisane: 25 mar 2008, o 01:04
przez Makinen
Mam pare dylematów w swojej S14 :(

1. jak zamontować kubełek? Dałem mocowanie żeby wyrownać z tym garbem + mocowanie fabryczne OMP i głowe mam teraz w suficie :/ Jak Wy to zrobiliśie? Da rade dać do blacharza żeby wyklepał ten garb w podłodze? Bo on najwięcej zajmuje miejsca
2. kupilem końcówki drążkow D2 no i jak to zamontować? Jakoś mi sie nie udało, ma ktoś może foto? Byłem nawet z tym u mechanika i też sie poddal.

Pozdr!

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 25 mar 2008, o 20:13
przez czarny
ad 1. Nie wiem jak to wyglada w s14 ale w s13 najlepiej kubeł zamocowac na szynach od seryjnego fotela pod warunkiem ze w kuble masz boczne mocowania , majac tylko dolne bedziesz głowe wbijał w podsufitke . Ja mam zamocowany do szyn z seryjnego w boczne mocowania kubła i jest tak nisko ze po przesunieciu na maxa do przodu zapiera sie o to wzmocnienie w podłodze .

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 25 mar 2008, o 21:59
przez Pieczyniak
no właśnie zasiadam do kompa założyć taki temat a tu masz... :banghead: już jest :shock:
czeka mnie właśnie wymiana wałków rozrządu i nie wiem czy kupic oryginalne czy znacie jakieś lepsze zamienniki do sr20det
do driftu raczej rzadko sie je wymienia a ja jeżdżę autem na codzień a ostzrejsze wałki mają nierówną prace silnika na niskich obrotach
jak ktoś juz to robił to pomóżcie :beg:

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 26 mar 2008, o 00:18
przez Makinen
u mnie głowica padnięta, ale jeszcze nad tym nie myślałem, włoż seryjne... A nawet jak dasz jakieś HKS itp to chyba aż tak źle nie będzie z tymi wolnymi obrotami. Tyle że jak powiesz A to i B, wałki + "Y" + komputer -chyba.

Co do fotela, bylem u blacharza, będzie ciął podłoge i ją wyklepie. Niestety mam dolne mocowania :cry: Teraz siedzi sie beznadziejnie!!! Siedze aż tak wysoko że nie widze seryjnych zegarów

A mam jeszcze kolejny problem u siebie: obrotomierz dziala (coś wolno ale działa), przebieg Km nabija, ale nie pokazuje prędkości. Co to moze być???

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 26 mar 2008, o 09:48
przez KROLIK
wyjmij zegary i zobacz czy wszystkie kostki sa podlaczone najszybszy sposob pafre srubek i po temacie z tego co pamietam to chyba 5 :) moze to to

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 26 mar 2008, o 09:53
przez EBER
Nie wiem jak w Nissanie ale ja w BMW ponoc mialem w zegarach jakies dodatkowe zasilanie(bateryjki czy cos)jak mi to sie wyczerpalo to obrotek wolno smigal i kilometry dzienny sie kasowaly co odpalenie i rezerwy nie pokazywalo teraz mam nowe zegary i problem zniknal.

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 27 mar 2008, o 09:18
przez Keepsake
Makinen napisał(a):u mnie głowica padnięta, ale jeszcze nad tym nie myślałem, włoż seryjne... A nawet jak dasz jakieś HKS itp to chyba aż tak źle nie będzie z tymi wolnymi obrotami. Tyle że jak powiesz A to i B, wałki + "Y" + komputer -chyba.

Co do fotela, bylem u blacharza, będzie ciął podłoge i ją wyklepie. Niestety mam dolne mocowania :cry: Teraz siedzi sie beznadziejnie!!! Siedze aż tak wysoko że nie widze seryjnych zegarów

A mam jeszcze kolejny problem u siebie: obrotomierz dziala (coś wolno ale działa), przebieg Km nabija, ale nie pokazuje prędkości. Co to moze być???


Jak masz dolne mocowania kubła to kibel, u mnie też (1.83cm wzrostu) była walka o każdy centymetr i regulacja/szyny poleciały najpierw bo zabierają kilka centów. A jak jeszcze dołożysz do tego kask to już w ogóle masakra.

Zauważ że im dalej od kiery tym odległość podłoga-dach rośnie może warto, jeśli masz długie nogi, odsunąć trochę fotel a kierownicę przysunąć do kierowcy przedłużką. Ja tak mam.

A obrotomierz to pewnie masz kręcony przebieg i przy rozbieraniu coś zrąbali. Mój kolega tak miał że prędkościomierz działał ale tylko czasami. Okazało się że ktoś majstrował przy zegarach a niby po co ktoś miałby to robić jak nie po to żeby chrzić przebieg.

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 27 mar 2008, o 10:01
przez Makinen
może chrzszczony, samochód sprowadzony w Włoch ale kupiony już od Polaka z mijescowości Turek. Patrząc na tapicerke to niby ładna. Pójde do garażu i obejrze tyły zegarów, może sie coś odpieło.

Z fotelem jest kibel, narazie blacharz mi wyklepie ten garb co jest na tłumik, szynyn wyrzuce itp a jak to nie pomoże to pójdziemy grubiej i sie wytnie te poprzeczne zgrubienie. Może zrobie S14 Targa albo odrazu Cabrio edition :tease:

pozdr

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 27 mar 2008, o 10:07
przez Kermel
Makinen napisał(a): Może zrobie S14 Targa albo odrazu Cabrio edition :tease:

pozdr


A jak! Po całości! TO by było napewno oryginalne podejście :D Nie zebym namawiał ale coś w tym jest :grin: :grin:

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 27 mar 2008, o 20:01
przez Kwapcio23
nie chce mi sie czytac regulaminu tdc :banghead: , ale czy nie jest tak ze na zawodach itak dach w cabrio musi byc zamkniety? :nea:

Re: Pare pytan w S14

PostNapisane: 28 mar 2008, o 00:42
przez Makinen
ano musi być zamknięty, nie wiem po co skoro ten dach to i tak nic nie daje, ale to jedyby powód dlaczego Z4 nie chce startować ;-) ćwiartki do Z są po 500 zł :rotfl2: