e36 m50b25 jaki dyfer???

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez silesian » 7 sie 2009, o 23:23

zapytanie jak w temacie.
obecnie mam 3,15 i jest za długi. co krótszego polecacie - z jakiej wersji silnikowej (o jakim przełożeniu)? tylko, żebym nie musiał ruszać z dwójki :nea:
Ostatnio edytowano 8 sie 2009, o 21:18 przez silesian, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
silesian
Clutch Burner
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 cze 2009, o 20:31
Lokalizacja: Śląsk

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez Solo » 8 sie 2009, o 13:36

ja wlozylem 3.45 od 2 litrowki z mala glowa i generalnie wrazenia byly calkiem odpowiednie.
Avatar użytkownika
Solo
Amator
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:14
Lokalizacja: Ustronie Morskie

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez fryzjer » 8 sie 2009, o 14:19

Solo napisał(a):ja wlozylem 3.45 od 2 litrowki z mala glowa i generalnie wrazenia byly calkiem odpowiednie.

przy odcince na dwójce i trójce prędkości to?

a 3,64 miał ktoś? z czego to wogóle jest?
Avatar użytkownika
fryzjer
Touge Drifter
 
Posty: 431
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 11:33
Lokalizacja: EU

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez Solo » 8 sie 2009, o 17:14

dwojka to kolo 80 trojki nie pamietam, nie mam mozliwosci sprawdzenia bo auto sprzedane... nowe juz w krotce ruszy :banana:
Avatar użytkownika
Solo
Amator
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 lip 2009, o 21:14
Lokalizacja: Ustronie Morskie

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez silesian » 8 sie 2009, o 21:22

fryzjer napisał(a):a 3,64 miał ktoś? z czego to wogóle jest?


podłączam się do zapytania. słyszałem też o 3,73 , ale z czego te dyfry :beg: 3,64 to widziałem w e39, ale czy podejdzie do e36?
Avatar użytkownika
silesian
Clutch Burner
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 cze 2009, o 20:31
Lokalizacja: Śląsk

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez silesian » 22 sie 2009, o 22:12

odgrzewam temat - z czego są dyfry 3,64 i 3,73?
Avatar użytkownika
silesian
Clutch Burner
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 cze 2009, o 20:31
Lokalizacja: Śląsk

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez klx_driftah » 22 lis 2009, o 21:11

jak jeździ m50B25 z dyfrem 3.91? strasznie krótki?
Avatar użytkownika
klx_driftah
Touge Drifter
 
Posty: 672
Dołączył(a): 5 kwi 2009, o 11:56
Lokalizacja: Hindenburg

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez Roman » 22 lis 2009, o 23:13

klx_driftah napisał(a):jak jeździ m50B25 z dyfrem 3.91? strasznie krótki?



Dokladnie na takim jeździłem , jesto totalna igła :D masz 3 i ciagnie ci ją do odcinki na 14stkach . Polecam :rockon:

PS na piatce odcina przy 185 :)
Avatar użytkownika
Roman
Touge Drifter
 
Posty: 521
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 05:58
Lokalizacja: BMW Świdwin

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez BOBBY PL » 22 lis 2009, o 23:23

Roman napisał(a):
klx_driftah napisał(a):jak jeździ m50B25 z dyfrem 3.91? strasznie krótki?



Dokladnie na takim jeździłem , jesto totalna igła :D masz 3 i ciagnie ci ją do odcinki na 14stkach . Polecam :rockon:

PS na piatce odcina przy 185 :)

A od jakiego modelu jest 3,91 i jak wyglada sprawa z pierwszymi dwoma biegami :confused:
Avatar użytkownika
BOBBY PL
Touge Drifter
 
Posty: 179
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 18:13
Lokalizacja: Krakow-Dundee

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez Roman » 23 lis 2009, o 08:31

sorki panowie ale nie wiem czy was nie wprowadziłem w bład bo wczoraj po piwkach przyszedlem do domu a teraz widze ze w temacie pisze e36 . Nie wiem czy jest jakas roznica bo w sumie skrzynia itp i most maja wtedy te same przełożenia. Moj przypadek dotyczył e30 m50b25 ze skrzynia od tego m50 i most 3.91 i wygladalo to tak :


[youtube] http://www.youtube.com/watch?v=pn5cl8Mt ... re=related [/youtube]

Wiem ze występowały one w ix'ach ale reszty ci nie powiem ale gdzies na forum byla rozpiska gdzie jest jaki dyfer.
Avatar użytkownika
Roman
Touge Drifter
 
Posty: 521
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 05:58
Lokalizacja: BMW Świdwin

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez fryzjer » 23 lis 2009, o 18:55

dyfry w e36 (w benzynie):

316; 318; 320 - 3,45
325; m3(s50b30, szpera) - 3,15
328 - 2,93
s50b32 (szpera) - 3,23
automat 316; 318 - 4,44
automat 320 - 3,45 / nie do dostania wersja Japońska 4,10
automat 328 - 3,07 / wersja Malezja 3,91 i Japonia 3,46

źródło: http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=P&series=E36&arch=0
Avatar użytkownika
fryzjer
Touge Drifter
 
Posty: 431
Dołączył(a): 28 wrz 2008, o 11:33
Lokalizacja: EU

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez Jajnik » 14 sty 2010, o 09:56

Podlacze sie do tematu, bo widze ze nie padla jednoznaczna odpowiedz.
Mam e36 z silnikiem m50b25 (taki jak w temacie)
I planuje zmiane dyfra na 3,64 ale niestety nie wiem w jakim sprzecie
byly one montowane oryginalnie. Wiekszosc dyfrow na allegro jest opisywana
jako model i rodzaj silnika, a nie jest podawane przelozenie, dlatego nie wiem
jaki wziac zeby pasowal.

Wiec z jakiego modelu i z jakiego silnika wziac dyfer 3,64 ktory podejdzie do e36?
Avatar użytkownika
Jajnik
DRIFTER
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 19 lis 2009, o 20:46
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez Norbert 325 i 335 » 24 sty 2010, o 12:31

ja mam w E36 325 szpere 3,15 z M3 i mam odcinke za ponad 7 tyś i na 2 odcinka 105 na 3 odcinka 160 na 4 odcinka 210 i dalej do nie całego 260 i też chce krótszy i mam 3.45 i nie wiem czy sens czy lepiej jeszcze krótszy do latania??
Avatar użytkownika
Norbert 325 i 335
Touge Drifter
 
Posty: 148
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 14:03

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez Łysol » 24 sty 2010, o 21:42

Przełożenie 3,64 wystepuje w e34 od silnika 2.0 , tylko nie pamiętam czy musi być z automatu czy z manuala. Bo różnice były 3,46 i 3,64 - i właśnie nie pamiętam które przełożenie jest manuala ,a które automat.
Trzeba przełożyć bebechy . :D
A przełożenie 3,91 wg mnie troche za krótkie było.
Przy 3,64 - 2 bieg około 80 km/h , 3 bieg niecałe 130km/h z tego co pamiętam.
Avatar użytkownika
Łysol
DRIFTER
 
Posty: 186
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 12:53
Lokalizacja: Poznań

Re: e36 m50b25 jaki dyfer???

Postprzez ttomek » 25 sty 2010, o 11:58

panowie co do dyfrów to tak:

miałem małą głowę w 328 - 3,43 bodajże - wytrzymała miesiąc
ori w 328 to jak pisaliście 2.93 - długa jak makaron do spagetti - BEZ sensu tym jeździć
teraz mam 3,25 z M3 3.2litra
w M3 3.0 jest szpea 3.15
w M3 3.2 L jest 3,25 - wsadzić to do 325 / 328 trzeba: zmienic całość w tylnym zawiasie - czymś tam dolna część mocowań się różni półośki chyba i cośjeszcze - ja wsadzięm cały kapmlet z M3.
dodatkowo co najważniejsze M3 3.2 ma skrzynie 6biegów - wiec z ori wału 325/8 zostaje przednia część mocowana do skryni skróvona i zespawana z resztą z M3 - ponieważ łączy sie ona z mostem na chyba 6 czy 8 śrub już nie pamiętem
koszt calego zawiasu z zeprą M3 - 1600 zł
koszt spawania i wyważania wału - 200 zł
koszt przeżucenia wszystkiego - 300 zł

efekt: w M3 3.2 jest największy produkowany ori dyfer

4.10 jeździłem w e30 m20b25 - jedynka śłuży.... w zasadzie nie wiem do czego.. do 30 na godzine może jak do odcinki pociagniesz.
2 do 80 max do latania po torach na wysokich biegach mocnym autkiem hardcore
dyfer 3.91 do latania bokami jest ok , ale moim zdaniem za krótki chyba że masz sporą moc i na 3 będziesz ganiał tory kartingowe z ostrymi zakrętami
3,45 jak najbardziej ok - tylko to jest MAŁA głowa która pada szybko

3.23/ 3.25 jest moim zdaniem do 325/328 najlepszym rozwiązaniem - mało hardcorowe.
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Następna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość