Dyfer 2.65 do e30 V8

Stary dział garaż. Tematy archiwalne. Najważniejsze tematy będą na bieżąco przenoszone do nowych działów.

Moderatorzy: drift-rak, e30 owner

Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Borys » 7 gru 2008, o 12:55

Interesowalo by mnie jakie predkosci na poszczegolnych biegach bym rozwijał i czy to aby nie za dlugi most jak na polskie warunki torowe?? Jak by ktos mogł podrzucic jakies info byl bym wdzieczny :thumbsup: Dodam tylko ze na skrzynie 5 gang z e34 V8. Z gory dzieki za pomoc :D
Avatar użytkownika
Borys
Król Ronda
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 12:40

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Bartdrift » 7 gru 2008, o 15:56

2.65 ? Do driftu to racznie nie bardzo chyba... ?
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez woytek13 » 7 gru 2008, o 16:02

To jest most z diesla jakiegoś chyba? Coś tak mi się przypomina, że towarzysz Skomorucha lata/ł właśnie na moście z diesla. Ale to informacja wg jakiegoś artykułu więc nie daję głowy. ;)
Avatar użytkownika
woytek13
Touge Drifter
 
Posty: 996
Dołączył(a): 6 kwi 2008, o 13:04
Lokalizacja: Fajsławice/Lublin

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Sosen » 7 gru 2008, o 18:24

Niezastąpione narzędzie każdego kombinatora :grin:
http://www.m-forum.de/kalkulator/getriebe/index.html

W tym temacie napisałem instrukcję korzystania z tego narzędzia, gdybyś czegoś nie kumał ;)
viewtopic.php?f=13&t=1027
pozdro
Sosen
Avatar użytkownika
Sosen
DRIFTER
 
Posty: 655
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 13:07
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Borys » 7 gru 2008, o 21:37

Przegladalem ten kalkulator ale nie wiem jakie przelozenia ma skrzynia od 3.0 v8 :banghead: Z tego co mi wiadomo to Ty Sosen latales na 4.0V8 + 5 gang skrzynia. Wiesz moze jake sa w niej przelozenia? Bede wdzieczny :help:
Avatar użytkownika
Borys
Król Ronda
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 12:40

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Sosen » 7 gru 2008, o 21:53

Borys napisał(a):Przegladalem ten kalkulator ale nie wiem jakie przelozenia ma skrzynia od 3.0 v8 :banghead: Z tego co mi wiadomo to Ty Sosen latales na 4.0V8 + 5 gang skrzynia. Wiesz moze jake sa w niej przelozenia? Bede wdzieczny :help:

Szczerze mówiąc to nie wiem, ale jak coś znajdę to zapodam, chyba że ktoś będzie szybszy :)
Pozdro
Sosen
Znalazłem takie dane, ale nie wiem czy są na 100% pewne:
1 - 4,20
2 - 2,49
3 - 1,67
4 - 1,24
5 - 1,00
Avatar użytkownika
Sosen
DRIFTER
 
Posty: 655
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 13:07
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Borys » 7 gru 2008, o 22:01

Bylo by milo :D Jak mozna wiedziec to na jakim moscie w tym roku latales??
Avatar użytkownika
Borys
Król Ronda
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 12:40

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Sosen » 7 gru 2008, o 22:03

Borys napisał(a):Bylo by milo :D Jak mozna wiedziec to na jakim moscie w tym roku latales??

Nie wiem dokładnie, ale chyba coś w okolicach 3.25
Avatar użytkownika
Sosen
DRIFTER
 
Posty: 655
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 13:07
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Grzechu » 7 gru 2008, o 23:11

Ja latałem na 2.65 ale skrzynie mam 6 gang.Co do prędkości to o ile pamietam:
1-65 km/h
2-120 km/h
3-170 km/h
Dalej nie sprawdzałem ,bo mi strach nie pozwalał ;)
Z takim przelożeniem jeżdziłem na BMW Drift Day-jeżdziło sie przyjemnie na 2-jce ale w tych ciasnych winklach trzeba było przekopywać.Póżniej IV Runda TDC w Łodzi.Tam z kolei nic mi nie pasowało 2-na rozbiegu za wolna,a 3 nie do dokrecenia.
Ogólne moje wrażenia to troche ten most za długi (jak dla mnie) troche muli auto.
Obecnie ma krótszy jeżdziłem nim na rundzie w Poznaniu i 3 na pełnej k...ie dokońca i jest malina.Nawet karting przelatuje z wbita 3.
Teraz jest git ,auto lepiej reaguje na gaz i lepiej sie dokreca do odcinki.
Avatar użytkownika
Grzechu
DRIFTER
 
Posty: 946
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 17:38
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

Re: Dyfer 2.65 do e30 V8

Postprzez Borys » 7 gru 2008, o 23:20

Z moich wyliczen wychodzi podobnie. Czyli
1- 65km/h
2.113 km/h
3. 168km/h
4. 228km/h
5. 281km/h
Jezeli to sie sprawdzi w praktyce to bedzie ok przy mojej wadze auta. Na starym motorze m20b25, dwojke mialem do 100km, a 3 do 145km/h i bez problemu zbierala sie na dwojce nawet po spinie,a o kopaniu w sprzeglo nie bylo nawet mowy. A tak przy okazji. Szaga jedziesz moze na koszalin?? :drift:
Avatar użytkownika
Borys
Król Ronda
 
Posty: 51
Dołączył(a): 29 paź 2008, o 12:40


Powrót do Garaż - Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości