Witam
Sam szukałem przez kilka miesięcy solidnego swaper'a na wykonawstwo mojego driftowozu.
Poza wspomnianym Speedbox'em mogę jeszcze wskazać Kester Motorsport z Warszawy tel. 723406009.
Co do Speedbox'a to jak masz mały budżet i swoją budę może być, a m30b35 z dyfrem 4,10 mnie też sugerował. Podkreślam do Speedbox'a TYLKO z własną budą.
Co do Kester Motorsport - fajny kontakt, zdjęcia z poszczególnych etapów budowy, gwarancja i faktura. Tu odradzano mi m30 (bo pasek rozrządu, pękająca głowica,masa) lepiej by było m50, m52. A oto ich oferta (ceny - robocizna)- otrzymałem mailem: "cena za swap m50 to 1500zł jak pan daje czesci cena za swap m52 to 1500zł + zrobienie komputera (ews).m54 to cena 3500zł z tytułu koniecznosci podłączania elektronik w łodzi, a silnik m30 to 2200 zł na gotowo .rachunek gwarancja oraz foty z przebiegu swapa na cd"
Ale wkońcu dotarłem do Krzysia zwanego PUZ'em
. Najpierw badałem na forach, aż trafiłem tutaj
http://www.e30.pl/forum/viewtopic.php?t=32080&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=92e215fcc73a7fbc5e64682fc900dbba.
to wygląda lepiej niż w oryginale, kiedy wyjechało z fabryki.
Najpierw, "nieśmiało"
, pierwszy kontakt telefoniczny i tutaj bardzo miłe zaskoczenie - 100% kompetencji, szacunek dla rozmówcy - amatora, wyczerpujące odpowiedzi i ...już 30 minut rozmowy za nami. W kolejny weekend wsiadłem w auto i stuknąłem 300 kilometrów na północ kraju.
Stanęło na m62b44 w e30, zawias gwint e36, 5x120, hydraulik, dystanse, ładny negatyw i czarny mat oczywiście
- odbiór około lutego'09.
Co tu dużo mówić: Krzyś - człowiek legenda, Babunia Sosena to jego wytwór.
Taniej mogłem kupić M3 e36 Piotra Grelki, ale na pierwszym miejscu zawsze stawiam czynnik ludzki, a PUZ to jedyny słuszny czynnik
Pozdrawiam