Moderatorzy: drift-rak, e30 owner
gorylek napisał(a):ludzie nie mam juz pojecia glowa mi peka od roznych porad. Ogolnie zalezalo mi bardzo na tym acie ktore posiadam ale widze ze nikt nie inwestuje tu w mniejsze litraze najlatwiej isc kupic najmocniejsza wersje danego auta seryjna i nia poginac i nie miec frajdy zadnej >zawiedziony myslalem ze w tej chwili wszytsko jest juz tak rozwiniete ze nie ma zadnych przeszkod i barier procz tak naprawde finansowych ale jednak jest jeszcze jedna isc na latwizne pozdrawiam
szaga napisał(a):Kolego powiem tak.Widze,że sam sie pogubiłeś w tym wszystkim.Pomoge Tobie co do E30.
Motorów do wyboru jest troszke od2,8 po 3.5 .Technike M-power oraz V8.
Dobrze wykonany projekt (bez druciarstwa) w zależności który silnik wybierzesz wacha sie od 10k-30k
Górna granica jak wiemy z doświadczenia moze sie jeszcze moooocno zmienić
Na temat SWAP'ów do E30 mozna pisać naprawde dłuuugo.Gooogle Twoim przyjacielem.
Wiec jak widzisz może jednak pozostaniesz przy E36 i treningach.W niedalekiej przyszłości przesiadka na M3.
Ja jestem początkujący,powiem że potrzeba troche czasu,opon i wytrwałości aby wyczuć nerwowe E30 z wkładką m30b35.
Najważniejsze to zapinać jak najwiecej boków i czuć auto no i trening,trening bo horsy to nie wszystko.
pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości