gumis napisał(a):Dr Moment napisał(a):gumis napisał(a):to porownaj jak sa ustawione kielichy i jaki jest kat wyprzedzenia zwrotnicy w twoim i w zwyklej e30... kiedys ten temat przerabialismy z dominiakiem... nie mowie ze sie na da driftowac bo da sie ale jezeli to ma byc 4x4=>rwd=>4x4 to zawsze wersja orginalnia rwd bedzie sie lepiej prowadzic....
miałem przyjemność śmigać na wyrazowie i E30 sedan i coupe i moim kombikiem (byłym 4x4) z prostymi kielichami, nie było różnicy, wręcz przeciwnie, powiedziałbym nawet, że układ kierowniczy jest dużo bardziej precyzyjny i czuły, reaguje genialnie i szybko. Także rozwodzenia teoretyczne są bezsensu, trzeba się przejechać i poczuć jak jest naprawde:)
Pozdrawiam
kto teoretyzuje? jezdzilismy z dominiakiem na treningi do poznania i dominiak jezdzil z polodym e30 4x4 i po rozmowie dominiak postanowil przerzuci silnik do normalnej budy e30 i roznica byla kolosalna... i dzialo sie to 2 lata temu pewnie jak jeszcze nie wiedziales co to drift.... wiec prosze cie nie licytuj sie ze mna kto tu wiecej zrobil km bokiem...
ja ze swojej strony odpuszczam... ja znam sprawe z tej strony ale kazdy widzi rzeczy inaczej...
pozdrawiam i bez urazy
Broń Boshe nie chcę się licytować, i niechciałłęm również żeby to za brzmiało jak atak. Po prostu trochę byłem zdziwiony tym, bo mi moim się śmiga wyśmienicie no ale w sumie to każdy trochę chwali swoje i ma inne preferencje;) a po za tym nieważne czym i gdzie, ważne, że bokiem;)
Pozdrawiam i jak najbardziej też bez urazy;)