Opony na tył

Elektryka, opony, dobór felg itd.

Re: Opony na tył

Postprzez Simons14a » 28 gru 2014, o 23:27

majÄ… tiry
Avatar użytkownika
Simons14a
DRIFTER
 
Posty: 689
Dołączył(a): 13 kwi 2010, o 10:00
Lokalizacja: Poznań

Re: Opony na tył

Postprzez gimon-movies » 30 gru 2014, o 20:15

40-50 opon schodzi jak się do finałów jeździ razem z treningami na dwóch zawodników ;)
Avatar użytkownika
gimon-movies
Touge Drifter
 
Posty: 468
Dołączył(a): 18 gru 2011, o 20:25
Lokalizacja: Wrzosowo

Re: Opony na tył

Postprzez PyluDrift » 18 maja 2015, o 23:05

Achh sie przyczepiÄ™ pod temat z zapytaniem...
Pany jaki rozmiar opon do driftu do 350/400 konnej s14 żeby to jechało ale nie muliło...chodzi mi o 17" lub 18" czy 225/40/18 lub 215/40/18 czy 225/45/17 lub?..jak polecacie??
I jakie ciśnienie?? 1 bar czy 1.5bara??
PyluDrift
Król Ronda
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 18:43
Lokalizacja: Cambridge

Re: Opony na tył

Postprzez Ciast3k » 24 maja 2015, o 00:32

225/40/18 tylko to tez zależne od szerokości felg jakie masz
no a ciśnienie żadne 1bar, tylko 2- 2,3 -2,5 coś koło tego
Avatar użytkownika
Ciast3k
Touge Drifter
 
Posty: 314
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opony na tył

Postprzez flintstone » 24 maja 2015, o 07:46

to się dołączę...
gdzie i jakie 17 kupić w ilościach hurtowych? Wiadomo, że mają być tanie i dobre... :grin:
flintstone
Amator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 10:16
Lokalizacja: brwinów

Re: Opony na tył

Postprzez drift-rak » 24 maja 2015, o 08:41

flintstone napisał(a):to się dołączę...
gdzie i jakie 17 kupić w ilościach hurtowych? Wiadomo, że mają być tanie i dobre... :grin:

Nalewki ewentualnie chinczyki jakies.
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Opony na tył

Postprzez flintstone » 24 maja 2015, o 09:52

A ktoś testował jakieś nalewki, które się nadają?
flintstone
Amator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 10:16
Lokalizacja: brwinów

Re: Opony na tył

Postprzez ttomek » 24 maja 2015, o 14:48

Aktualnie testuje opony nalewki firmy Profil
DajÄ… radÄ™;)
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: Opony na tył

Postprzez flintstone » 24 maja 2015, o 15:24

Prosport?
flintstone
Amator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 10:16
Lokalizacja: brwinów

Re: Opony na tył

Postprzez ttomek » 24 maja 2015, o 18:44

Prosport
Tornado
V8
Wszystkie przetestowałem.
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: Opony na tył

Postprzez PyluDrift » 25 maja 2015, o 22:13

Ciast3k napisał(a):225/40/18 tylko to tez zależne od szerokości felg jakie masz
no a ciśnienie żadne 1bar, tylko 2- 2,3 -2,5 coś koło tego

Dzięki za podpowiedz...noo to miałoby sens :)
225/40/18 ??i te 360KM na suchym torze pociÄ…gnie??
No tak myśle że jak 225 opona to felga 8 lub 8.5" ...a jeśli chodzi o koła 17" to tez pewnie te 225 musi być...no i wtedy ciśnienie ponad 1.5 żeby lepiej kleiło??
Wcześniej latałem na 205 i 215/55/16 ciśnienie 2.2 i sie dowiedzialem żeby upuścić ciśnienie do 1.5 bara i rzeczywiście lepiej sie jeździło i lepiej kleiło
PyluDrift
Król Ronda
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 18:43
Lokalizacja: Cambridge

Re: Opony na tył

Postprzez drift-rak » 26 maja 2015, o 07:19

PyluDrift napisał(a):
Ciast3k napisał(a):225/40/18 tylko to tez zależne od szerokości felg jakie masz
no a ciśnienie żadne 1bar, tylko 2- 2,3 -2,5 coś koło tego

Dzięki za podpowiedz...noo to miałoby sens :)
225/40/18 ??i te 360KM na suchym torze pociÄ…gnie??
No tak myśle że jak 225 opona to felga 8 lub 8.5" ...a jeśli chodzi o koła 17" to tez pewnie te 225 musi być...no i wtedy ciśnienie ponad 1.5 żeby lepiej kleiło??
Wcześniej latałem na 205 i 215/55/16 ciśnienie 2.2 i sie dowiedzialem żeby upuścić ciśnienie do 1.5 bara i rzeczywiście lepiej sie jeździło i lepiej kleiło


Tak panie cisnienie nie za duze. chodzi o to ze po jednym juz przejezdzie cisnienie wzrasta i trzeba upuszczac na bierzaco. jak napompiesz 2,5 na start jak kolega wyzej napisal to za chwile masz 4b. sa zwolennicy cisnien ponizej 1b ale czasem opona zjechac z felgi potrafi. uwazam osobiscie ze za niskie cisnienie powoduje odksztalcenie bierznika i tez nie do konca zapewni duzo trakcji - wulkanizatorzy potwierdzaja. za duze znow powoduje zaokroglenie opony wiec tez nie dobrze no i nalewki potrafia sie rozpasc na zbyt duzym cisnieniu (oczywiscie normalne nowe opony tez) bo jak ci pisalem juz po jednym przejezdzie ono wzrosnie. po prostu manometr przyjacielem driftera :thumbsup: warto go miec i uzywac do upuszczania cisnienia wtedy nalewki najdluzej wytrzymuja a ty masz stala trakcje od poczatku niemal do konca zuzycia bierznika

opona 225 idealnie pasuje na felge 8". przy 9" jest juz lekki naciag ktory ladnie wyglada. z cisnieniem musisz poeksperymentowac juz na aucie bo wazna jest jego moc, przelozenie, rozlozoenie masy oraz twoje indywidualne odczucia
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Opony na tył

Postprzez flintstone » 26 maja 2015, o 08:41

ttomek napisał(a):Prosport
Tornado
V8
Wszystkie przetestowałem.

i jakie wnioski?
flintstone
Amator
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22 maja 2015, o 10:16
Lokalizacja: brwinów

Re: Opony na tył

Postprzez ttomek » 26 maja 2015, o 09:25

225/45/17 prosport
235/45/17 v8 to dobry wybór. przyzwoicie kleją. nie rozpadają się. i dają radę na ciśnieniach od 0,6 do 2,3.
jak chcesz coś więcej wiedzieć odezwij się na PW
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: Opony na tył

Postprzez PyluDrift » 26 maja 2015, o 21:04

drift-rak napisał(a):
PyluDrift napisał(a):
Ciast3k napisał(a):225/40/18 tylko to tez zależne od szerokości felg jakie masz
no a ciśnienie żadne 1bar, tylko 2- 2,3 -2,5 coś koło tego

Dzięki za podpowiedz...noo to miałoby sens :)
225/40/18 ??i te 360KM na suchym torze pociÄ…gnie??
No tak myśle że jak 225 opona to felga 8 lub 8.5" ...a jeśli chodzi o koła 17" to tez pewnie te 225 musi być...no i wtedy ciśnienie ponad 1.5 żeby lepiej kleiło??
Wcześniej latałem na 205 i 215/55/16 ciśnienie 2.2 i sie dowiedzialem żeby upuścić ciśnienie do 1.5 bara i rzeczywiście lepiej sie jeździło i lepiej kleiło


Tak panie cisnienie nie za duze. chodzi o to ze po jednym juz przejezdzie cisnienie wzrasta i trzeba upuszczac na bierzaco. jak napompiesz 2,5 na start jak kolega wyzej napisal to za chwile masz 4b. sa zwolennicy cisnien ponizej 1b ale czasem opona zjechac z felgi potrafi. uwazam osobiscie ze za niskie cisnienie powoduje odksztalcenie bierznika i tez nie do konca zapewni duzo trakcji - wulkanizatorzy potwierdzaja. za duze znow powoduje zaokroglenie opony wiec tez nie dobrze no i nalewki potrafia sie rozpasc na zbyt duzym cisnieniu (oczywiscie normalne nowe opony tez) bo jak ci pisalem juz po jednym przejezdzie ono wzrosnie. po prostu manometr przyjacielem driftera :thumbsup: warto go miec i uzywac do upuszczania cisnienia wtedy nalewki najdluzej wytrzymuja a ty masz stala trakcje od poczatku niemal do konca zuzycia bierznika

opona 225 idealnie pasuje na felge 8". przy 9" jest juz lekki naciag ktory ladnie wyglada. z cisnieniem musisz poeksperymentowac juz na aucie bo wazna jest jego moc, przelozenie, rozlozoenie masy oraz twoje indywidualne odczucia

Ok dzieki, bede kombinował :thumbsup:
PyluDrift
Król Ronda
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 18:43
Lokalizacja: Cambridge

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Inne

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron