flintstone napisał(a):to się dołączę...
gdzie i jakie 17 kupić w ilościach hurtowych? Wiadomo, że mają być tanie i dobre...
Ciast3k napisał(a):225/40/18 tylko to tez zależne od szerokości felg jakie masz
no a ciśnienie żadne 1bar, tylko 2- 2,3 -2,5 coś koło tego
PyluDrift napisał(a):Ciast3k napisał(a):225/40/18 tylko to tez zależne od szerokości felg jakie masz
no a ciśnienie żadne 1bar, tylko 2- 2,3 -2,5 coś koło tego
Dzięki za podpowiedz...noo to miałoby sens
225/40/18 ??i te 360KM na suchym torze pociÄ…gnie??
No tak myśle że jak 225 opona to felga 8 lub 8.5" ...a jeśli chodzi o koła 17" to tez pewnie te 225 musi być...no i wtedy ciśnienie ponad 1.5 żeby lepiej kleiło??
Wcześniej latałem na 205 i 215/55/16 ciśnienie 2.2 i sie dowiedzialem żeby upuścić ciśnienie do 1.5 bara i rzeczywiście lepiej sie jeździło i lepiej kleiło
ttomek napisał(a):Prosport
Tornado
V8
Wszystkie przetestowałem.
drift-rak napisał(a):PyluDrift napisał(a):Ciast3k napisał(a):225/40/18 tylko to tez zależne od szerokości felg jakie masz
no a ciśnienie żadne 1bar, tylko 2- 2,3 -2,5 coś koło tego
Dzięki za podpowiedz...noo to miałoby sens
225/40/18 ??i te 360KM na suchym torze pociÄ…gnie??
No tak myśle że jak 225 opona to felga 8 lub 8.5" ...a jeśli chodzi o koła 17" to tez pewnie te 225 musi być...no i wtedy ciśnienie ponad 1.5 żeby lepiej kleiło??
Wcześniej latałem na 205 i 215/55/16 ciśnienie 2.2 i sie dowiedzialem żeby upuścić ciśnienie do 1.5 bara i rzeczywiście lepiej sie jeździło i lepiej kleiło
Tak panie cisnienie nie za duze. chodzi o to ze po jednym juz przejezdzie cisnienie wzrasta i trzeba upuszczac na bierzaco. jak napompiesz 2,5 na start jak kolega wyzej napisal to za chwile masz 4b. sa zwolennicy cisnien ponizej 1b ale czasem opona zjechac z felgi potrafi. uwazam osobiscie ze za niskie cisnienie powoduje odksztalcenie bierznika i tez nie do konca zapewni duzo trakcji - wulkanizatorzy potwierdzaja. za duze znow powoduje zaokroglenie opony wiec tez nie dobrze no i nalewki potrafia sie rozpasc na zbyt duzym cisnieniu (oczywiscie normalne nowe opony tez) bo jak ci pisalem juz po jednym przejezdzie ono wzrosnie. po prostu manometr przyjacielem driftera warto go miec i uzywac do upuszczania cisnienia wtedy nalewki najdluzej wytrzymuja a ty masz stala trakcje od poczatku niemal do konca zuzycia bierznika
opona 225 idealnie pasuje na felge 8". przy 9" jest juz lekki naciag ktory ladnie wyglada. z cisnieniem musisz poeksperymentowac juz na aucie bo wazna jest jego moc, przelozenie, rozlozoenie masy oraz twoje indywidualne odczucia
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości