Opony na tył

Elektryka, opony, dobór felg itd.

Re: Opony na tył

Postprzez Ciast3k » 27 maja 2015, o 09:31

też weź pod uwagę żę jak chcesz ładnie wyglądać to dasz nawet większy naciąg, a żeby naciągniętą oponę utrzymać na furze to ciśnienie musisz dać większe, więc resztę sam jesteś sobie w stanie ułożyć :P
żeby ni ebyło że zniechęcam, to sam jestem fanenm dużego naciągu i mam tak u siebie (215/35/18 na 8'' z przodu i 8.5" z tyłu) :D
Avatar użytkownika
Ciast3k
Touge Drifter
 
Posty: 314
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opony na tył

Postprzez Michal188 » 27 maja 2015, o 10:15

Ciast3k napisał(a):też weź pod uwagę żę jak chcesz ładnie wyglądać to dasz nawet większy naciąg, a żeby naciągniętą oponę utrzymać na furze to ciśnienie musisz dać większe, więc resztę sam jesteś sobie w stanie ułożyć :P
żeby ni ebyło że zniechęcam, to sam jestem fanenm dużego naciągu i mam tak u siebie (215/35/18 na 8'' z przodu i 8.5" z tyłu) :D


215/35 na 8j czy na 8,5j to żaden naciąg :rotfl: :lollol: :rotfl2:
Avatar użytkownika
Michal188
Touge Drifter
 
Posty: 126
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:26
Lokalizacja: Bełchatów

Re: Opony na tył

Postprzez ttomek » 27 maja 2015, o 10:32

jak masz furę z małą mocą to i tak będziesz latał na większym ciśnieniu , pewnie z 2 bary i więcej żeby wstawało, więc możesz sobie naciąg robić.
jedyny problem to jeśli polecisz gdzieś w ziemniaki to ci łatwiej oponę z felgi zdejmie i tyle.
Avatar użytkownika
ttomek
DRIFTER
 
Posty: 770
Dołączył(a): 19 sty 2010, o 13:19
Lokalizacja: Kobyłka Warszawa

Re: Opony na tył

Postprzez wieprzowina.pl » 29 maja 2015, o 16:30

witam
latam na śmietnikach 215-225/45r17 1,5 bara felgi 8,5 cala, tor wyrazów
spora część a nawet około połowa opon po kilku zakrętach się rozpada, bieżnik odchodzi płatami, wie ktoś jaka może być tego przyczyna?
tylko nie piszcie że to wina tego że opony są ze śmietnika bo to wiem :) ale może coś jeszcze?
wieprzowina.pl
Touge Drifter
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 16:39
Lokalizacja: krapkowice

Re: Opony na tył

Postprzez PyluDrift » 29 maja 2015, o 23:40

wieprzowina.pl napisał(a):witam
latam na śmietnikach 215-225/45r17 1,5 bara felgi 8,5 cala, tor wyrazów
spora część a nawet około połowa opon po kilku zakrętach się rozpada, bieżnik odchodzi płatami, wie ktoś jaka może być tego przyczyna?
tylko nie piszcie że to wina tego że opony są ze śmietnika bo to wiem :) ale może coś jeszcze?

Po tym co chłopaki pisali to wydaje mi sie że to wina za niskiego ciśnienia w oponach...a druga sprawa że widocznie masz pecha że trafiasz na złe opony albo i nalewki...
PyluDrift
Król Ronda
 
Posty: 54
Dołączył(a): 3 paź 2012, o 18:43
Lokalizacja: Cambridge

Re: Opony na tył

Postprzez drift-rak » 30 maja 2015, o 08:25

PyluDrift napisał(a):
wieprzowina.pl napisał(a):witam
latam na śmietnikach 215-225/45r17 1,5 bara felgi 8,5 cala, tor wyrazów
spora część a nawet około połowa opon po kilku zakrętach się rozpada, bieżnik odchodzi płatami, wie ktoś jaka może być tego przyczyna?
tylko nie piszcie że to wina tego że opony są ze śmietnika bo to wiem :) ale może coś jeszcze?

Po tym co chłopaki pisali to wydaje mi sie że to wina za niskiego ciśnienia w oponach...a druga sprawa że widocznie masz pecha że trafiasz na złe opony albo i nalewki...


A nie zbyt wysokiego?? Po sekwencji zakretow kolega ma juz zapewne 3b z tych 1,5. Przejedz sie jak zawsze po torze i sprawdz cisnienie
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Opony na tył

Postprzez wieprzowina.pl » 30 maja 2015, o 10:48

sprawdzam, z 1,5 wzrasta max do 2,2
gdyby opona rozpadała się po bezwzględnym i okrutnym .............. to zrozumiałbym że się podda i rozklei od temperatury
ale ja bardzo delikatny jestem i nawet się nie dymi, no może troszeczkę
przy zdejmowaniu prowadzimy ewidencję żeby znaleźć jakiś schemat które się rozpadają a które nie
bridgestone, michelin rozpadają się częściej niż opony gorszych marek, roczniki nie mają znaczenia, indeks W rozpada się najczęściej ale to chyba ślepy trop :scratch:
wieprzowina.pl
Touge Drifter
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 16:39
Lokalizacja: krapkowice

Re: Opony na tył

Postprzez drift-rak » 30 maja 2015, o 18:11

wieprzowina.pl napisał(a):sprawdzam, z 1,5 wzrasta max do 2,2
gdyby opona rozpadała się po bezwzględnym i okrutnym .............. to zrozumiałbym że się podda i rozklei od temperatury
ale ja bardzo delikatny jestem i nawet się nie dymi, no może troszeczkę
przy zdejmowaniu prowadzimy ewidencję żeby znaleźć jakiś schemat które się rozpadają a które nie
bridgestone, michelin rozpadają się częściej niż opony gorszych marek, roczniki nie mają znaczenia, indeks W rozpada się najczęściej ale to chyba ślepy trop :scratch:


Mi sie rozpadaly zawsze goodyear excellence i potenzy re50. tych pierwszych mialem moze z 10 kompletow i zawsze sie rozpadaly. Potenzy mialem z racji ze to opona na pierwszy montaz w 350z i o ike dobrze sie na nich jezdzi to do upalania sie nie nadaja bo szybko odpada bierznik. Mowa o uzywkach ale nigdy nie zakladam takich do ogranicznika tylko jeszcze dobre opony.
za to z moich obserwacji: nawet stare spekane micheliny dobrze sie zjezdzaly. Continentale tez spoko i googyear eagle f1 - tych mialem tez spooro z bierznikiem w jodelke.
uzywki to zawsze loteria ale sa lepsze i gorsze modele co mozna zaobserwowac czasem. Kazdy pewnie ma indywidualne spostrzezenia a ja raczej rzadko jezdze wiec ktos sie moze niezgadzac.
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Opony na tył

Postprzez wieprzowina.pl » 31 maja 2015, o 07:42

dzięki za spostrzeżenia, potwierdzam jodełka się nie rozpada
wieprzowina.pl
Touge Drifter
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 16:39
Lokalizacja: krapkowice

Re: Opony na tył

Postprzez drift-rak » 31 maja 2015, o 10:13

jeszcze jedno: nalewka wytrzymuje duzo dluzej niz uzywka 5mm (z reguly) o ile odpowiednio ja sie traktuje i o ile uzywki bierze sie po pare zl to ok ale takich po 50 to juz sie nie oplaca i lepiej dolozyc do nalewki. raz ze wiecej miesa dwa ze zawsze jezdzi sie na podobnej oponie a nie stale innej co tez jest wazne
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Opony na tył

Postprzez wieprzowina.pl » 31 maja 2015, o 11:55

mam chyba z 200 opon na placu a zapłaciłem za nie może 300zł, większość >5mm, więc na razie nie muszę kupować,
zastanawiam się jeszcze nad kierunkiem w jakim opona powinna się kręcić, bo dotychczas nie zwracałem na to uwagi ale chyba zacznę, może to coś da
wieprzowina.pl
Touge Drifter
 
Posty: 136
Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 16:39
Lokalizacja: krapkowice

Re: Opony na tył

Postprzez FornaL » 29 cze 2015, o 00:37

Sorka za miesięczny odkop, ale akurat czytałem.
wieprzowina.pl napisał(a):witam
latam na śmietnikach 215-225/45r17 1,5 bara felgi 8,5 cala, tor wyrazów
spora część a nawet około połowa opon po kilku zakrętach się rozpada, bieżnik odchodzi płatami, wie ktoś jaka może być tego przyczyna?
tylko nie piszcie że to wina tego że opony są ze śmietnika bo to wiem :) ale może coś jeszcze?


Kwestia rocznika. Im starsza i bardziej sparciała guma tym większa szansa, że zamiast się równo zużywać to będzie odłazić płatami.
100% potwierdzone info :thumbsup: (2-3 letnie gumy mi siÄ™ nie rozlatujÄ…. A 10 letnie i starsze- zawsze)
Avatar użytkownika
FornaL
Amator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 29 sie 2014, o 23:28
Lokalizacja: Myszków

Re: Opony na tył

Postprzez Roman1 » 2 paź 2015, o 22:49

FornaL napisał(a):Sorka za miesięczny odkop, ale akurat czytałem.
wieprzowina.pl napisał(a):witam
latam na śmietnikach 215-225/45r17 1,5 bara felgi 8,5 cala, tor wyrazów
spora część a nawet około połowa opon po kilku zakrętach się rozpada, bieżnik odchodzi płatami, wie ktoś jaka może być tego przyczyna?
tylko nie piszcie że to wina tego że opony są ze śmietnika bo to wiem :) ale może coś jeszcze?


Kwestia rocznika. Im starsza i bardziej sparciała guma tym większa szansa, że zamiast się równo zużywać to będzie odłazić płatami.
100% potwierdzone info :thumbsup: (2-3 letnie gumy mi siÄ™ nie rozlatujÄ…. A 10 letnie i starsze- zawsze)


Zgadzam sie z kolega powyzej w 100%.
Przy okazji chcialbym sie zapytac o opony nie do driftingu. Do zwyklej fury szukam opon i nie wiem co wybrac a sezon sie coraz bardziej zliza...
Czytalem ostatnio taki tescik opon https://www.motointegrator.pl/poradnik/ ... uto-swiat/ jak uwazacie, warto sie czyms takim kierowac? Czy moze tego typu testy maja z gory ustalonych zwyciezcow??
Pzdr
Roman1
Amator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2 paź 2015, o 22:37
Lokalizacja: Czestochowa

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości