Ale ja już podałem co trzeba zmienić, dlaczego trzeba zmienić, i co da zmiana i dlaczego da osiągnięcie celu
Ale skoro to mało to proszę: ogólna rada dla ludzi którzy mają silniki z przepływkami "na gorący drut" (czyli wszystkie oprócz klapkowych)
- po strokerze silnik pobiera więcej powietrza.
- ponieważ nie zmieniamy średnicy dolotu, zwiększa się prędkość przepływu w dolocie w całym zakresie obrotów silnika
- co za tym idzie szybciej ochładza się drut, więc szybciej wskazuje wyższe wyniki, i szybciej osiąga wartość graniczną (szybciej się zamyka)
Rozwiązanie:
- zwiększając średnicę przepływki zmniejsza się prędkość przepływu powietrza w niej
- drut wolniej się ochładza, więc później się "zamknie" zakres pomiarowy
O ile dokładnie trzeba to zrobić trzeba wyliczyć ze wzorów na prędkość przepływu. Paliwo komp powinien sobie skorygować po składzie spalin. Jeśli nie skoryguje wystarczająco to wystarczy podnieść ciśnienie paliwa o te kilka %. I to wszystko.