Główny wyłącznik prądu

Elektryka, opony, dobór felg itd.

Główny wyłącznik prądu

Postprzez stiflersrt » 23 kwi 2014, o 22:17

Siemka. Szukałem trochę, ale nie znalazłem nic konkretnego. Macie jakiś schemat, jak założyć hebel 2 pinowy tak, żeby auto gasło? Pacjent to e34. Nie znam się za bardzo na elektryce, a zalega mi w szafce takowy wyłącznik i chętnie go założę, zamiast kupować inny. Z góry dzięki.
stiflersrt
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 13 gru 2013, o 00:21
Lokalizacja: Łódź

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez kamil2704 » 24 kwi 2014, o 18:33

Po prostu, załóż ten wyłącznik pomiędzy "+" klemę akumulatora a kable które obecnie są do niej podłączone.
Avatar użytkownika
kamil2704
Król Ronda
 
Posty: 58
Dołączył(a): 27 mar 2012, o 12:38
Lokalizacja: Wlkp

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez zombiepox » 24 kwi 2014, o 20:27

kamil2704 napisał(a):Po prostu, załóż ten wyłącznik pomiędzy "+" klemę akumulatora a kable które obecnie są do niej podłączone.

To nie jest takie proste.
Bo przy włączonym silniku odłączysz tylko akumulator, a prąd będzie produkował alternator więc silnik nie zgaśnie.
Ja kombinowałem u siebie i wreszcie kupiłem 6pinowy :grin:
Ale może się jakoś da
Avatar użytkownika
zombiepox
Touge Drifter
 
Posty: 495
Dołączył(a): 28 gru 2007, o 11:57
Lokalizacja: Ząbki

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez stiflersrt » 24 kwi 2014, o 22:43

To jest właśnie problem, że przy odpalonym silniku prąd idzie z alternatora głównie, więc rozpięcie plusa z aku nic tu nie da. 6 pinowego nie chcę kupować, bo mam nowy 2 pinowy i wolę pokombinować z podłączeniem, bo wygląda solidnie ;) Czekam na jakąś pomoc.
stiflersrt
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 13 gru 2013, o 00:21
Lokalizacja: Łódź

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez crazy » 24 kwi 2014, o 23:08

nic madrego nie wymyslisz kolego bo zawsze bedzie utrzymywalo przy zyciu silnik ladowanie...
jedyne chyba wyjscie to drugi wylacznik ladowania albo plusa na komp na przyklad
ale to takie rzezbienie ktore w efekcie nic nie da i prowadzi tylko do kupienia 6 pinowego wylacznika
crazy
Król Ronda
 
Posty: 96
Dołączył(a): 10 mar 2014, o 21:47
Lokalizacja: radom

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez drift-rak » 25 kwi 2014, o 07:41

Bo wylacznik dwupinowy sluzy tylko do odlaczenia pradu z aku i nie jest zabezpieczeniem przydatnym w sporcie gdzie 6 pinowy odcina prad w calym aucie i uratuje ciebie i auto w przypadku uszkodzenia instalacji
Avatar użytkownika
drift-rak
DRIFTER
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 3 lut 2011, o 20:32
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez stiflersrt » 25 kwi 2014, o 08:11

Ok. Na tym można zamknąć temat. Dzięki za pomoc. Kupię 6 pinowy i po problemie.
stiflersrt
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 13 gru 2013, o 00:21
Lokalizacja: Łódź

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez Silikone » 25 kwi 2014, o 10:28

da sie.
kabel z aku i alternatora dajesz na jeden pin, a cala reszte na drugi...
Avatar użytkownika
Silikone
Touge Drifter
 
Posty: 340
Dołączył(a): 27 lip 2008, o 11:01
Lokalizacja: Hebdów/Kraków

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez stiflersrt » 26 kwi 2014, o 11:11

Możesz to jakoś szerzej opisać? Bo nie mogę sobie tego wyobrazić. Z elektryki jestem totalnie zielony.
stiflersrt
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 13 gru 2013, o 00:21
Lokalizacja: Łódź

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez Ciast3k » 13 cze 2014, o 22:24

No i jak to widzisz że dajesz + z Aku i Alternatora na 1 pin jak wtedy nic innego jak po prostu połączysz aku z alternatorem i zrobisz wiecznie działający układ :P ?
Avatar użytkownika
Ciast3k
Touge Drifter
 
Posty: 314
Dołączył(a): 14 paź 2013, o 17:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: Główny wyłącznik prądu

Postprzez stiflersrt » 14 cze 2014, o 16:53

sprawa już rozwiązania 6 pinowym wyłącznikiem ;)
stiflersrt
Amator
 
Posty: 19
Dołączył(a): 13 gru 2013, o 00:21
Lokalizacja: Łódź


Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości