Jaka klatka do e30 ?

Wybór i przygotowanie nadwozia oraz wnętrza pojazdu od strony technicznej, i stylistycznej.

Re: Jaka klatka do e30 ?

Postprzez Roman » 10 lis 2009, o 16:37

jak dla mnie to klatka spełnia 2 role , ochronna dla mnie i dla budy - zeby sie nie złamała. I dlatego wlasnie ja mam klatke dokaldnie taka jak Junior mial w swojej 335i ( mozna zobaczyc mniejwiecej w bmw trends). Wg. mnie Enzo nei ma co sie pitolic i robic zastrzaly do kielichow , krzyz za plecyma, w drzwiach, na dachu i zamiast rozporki z tylu tez rurke i tyle .
Avatar użytkownika
Roman
Touge Drifter
 
Posty: 521
Dołączył(a): 8 sty 2009, o 05:58
Lokalizacja: BMW Åšwidwin

Re: Jaka klatka do e30 ?

Postprzez wierzba » 19 sty 2010, o 08:29

witam
Panowie będę sam spawał klateczkę do mojej buni , jakiej średnicy rurę zastosować i z jaką ścianką , czy ze szwem czy bezszwową ????




pozdro
wierzba
WPR Drift Team
 
Posty: 498
Dołączył(a): 16 cze 2009, o 21:05
Lokalizacja: Pruszków

Re: Jaka klatka do e30 ?

Postprzez landcar » 19 sty 2010, o 09:49

na pewno bezszwowa, srednica jak sie nie myle 50mm i 45mm
landcar
Amator
 
Posty: 9
Dołączył(a): 17 wrz 2008, o 11:55

Re: Jaka klatka do e30 ?

Postprzez Veber » 19 sty 2010, o 23:34

W załączniku J masz opisane jakie rury i jakie średnice. Zawartością węgla się nie przejmuj.
Avatar użytkownika
Veber
Touge Drifter
 
Posty: 742
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jaka klatka do e30 ?

Postprzez wierzba » 19 sty 2010, o 23:36

chcę u siebie spawać z 42mm ścianka 2.6mm ze szwem , co o tym sądzicie ???


pozdro
wierzba
WPR Drift Team
 
Posty: 498
Dołączył(a): 16 cze 2009, o 21:05
Lokalizacja: Pruszków

Re: Jaka klatka do e30 ?

Postprzez Veber » 20 sty 2010, o 00:51

Avatar użytkownika
Veber
Touge Drifter
 
Posty: 742
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jaka klatka do e30 ?

Postprzez Hachi » 21 sty 2010, o 01:00

Prawidlowo zaprojektowana klatka powinna miec obliczony rigid nadwozia, ale wiadomo na tym etapie nikt nie bedzie sie w to pchal, jak napisal Choody wystarczy spojrzec na klatki WRC, nie jest tak klatki WRc sa zaprojektowane z mysla o maxymalnym bezpieczenstwie dla zalogi ktora pakuje 200 sety miedzy drzewami,2 nie moze byc maxymalnie sztywna bo nadwozie by popekalo to wlasnie rozni klatki do wyscigow plaskich czy gorskich od rajdowych, wersje wyscigowe nastawione na usztywnienie nadwozia przedewszystkim, czyli zastrzaly do kielichow przod tyl, krzyz w drzwiach niekoniecznie, za to krzyz za plecami, jeden zastrzal na dachu to tez jednak nie koniecznie, rura pod deska rozdzielcza i to wiekszosci tyle, kto nie ryzukuje ten nie wygrywa wiec redukcja masy gdzie sie da.

Jednak zgodnosc z zalacznikiem J jak najbardziej.

Pozdro
Avatar użytkownika
Hachi
Touge Drifter
 
Posty: 376
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 18:23
Lokalizacja: KnW-nieopodal Gliwic

Poprzednia strona

Powrót do Nadwozie i wnętrze pojazdu

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości