przez Hachi » 21 sty 2010, o 01:00
Prawidlowo zaprojektowana klatka powinna miec obliczony rigid nadwozia, ale wiadomo na tym etapie nikt nie bedzie sie w to pchal, jak napisal Choody wystarczy spojrzec na klatki WRC, nie jest tak klatki WRc sa zaprojektowane z mysla o maxymalnym bezpieczenstwie dla zalogi ktora pakuje 200 sety miedzy drzewami,2 nie moze byc maxymalnie sztywna bo nadwozie by popekalo to wlasnie rozni klatki do wyscigow plaskich czy gorskich od rajdowych, wersje wyscigowe nastawione na usztywnienie nadwozia przedewszystkim, czyli zastrzaly do kielichow przod tyl, krzyz w drzwiach niekoniecznie, za to krzyz za plecami, jeden zastrzal na dachu to tez jednak nie koniecznie, rura pod deska rozdzielcza i to wiekszosci tyle, kto nie ryzukuje ten nie wygrywa wiec redukcja masy gdzie sie da.
Jednak zgodnosc z zalacznikiem J jak najbardziej.
Pozdro