to mam pytanko. jest opcja zamontowania szelek dla kierowcy w s13 http://driftshop.pl/shop/index.php?240, ... fia-czarne takich bez likwidowania tylniej kanapy? jako ze samochod jest streetlegalem chcialbym zeby na codzien kanapa byla z tylu tylko nie wiem na ile to mozliwe bo nei wiem gdzie mocuje sie takie pasy. ma ktos jakies propozycje? jest tez jeszcze opcja zakladania szelek tylko na DS a na codzien uzywania zwyklych pasow jest to napewno wygodniejsze. czy mozna zamontowac to samemu czy to jakas ciezsza robota i lepiej oddac do warsztatu?
ok czyli gorne mocowania ida po lini prostej przyczepione na wysokosci gornej czesci kanapy a dolne czy boczne? tak wogole myslalem ze te gorne to sie przyczepia tam gdzie sie wpina pas z tylu pasazera:| thx za pomoc;D
dla mnie z tego ostatniego rysunku wynika ze gorne musz byc zamontowane na przemian pod katem 25 stopni max 50cm od barkow... i lekko od katem w dol....
50cm chodzi chyba o skrzyzowanie sie pasow ze soba a nie montaz. ciagle pozostaje kwestia dolnego mocowania do czego je przyczepic do podlogi? tez tak patrze ze najwyzszy punkt do mocowania pasow to ten zaznaczony na czerwono. nie wiem czy tam bedzie 20 stopni ale nie wyobrazam sobie gzdie indziej mozna je przyczepic..
A co z homologacją, czy na zawody w Polsce i Europie trzeba mieć pasy (i resztę gratów) FIA? No i co z poruszaniem się po drogach publicznych? Policja i przeglądy. Czy wszystkie posiadają homologację drogową ECE??
no fakt..., leżą, że aż stoją!!! facet na Alledno miał za 800zł sztukę, ale tylko jedną... a co do tematu, to ja mam 3 punktowe z normalnym zapięciem, szerokość 2 cale i nie mam im nic do zarzucenia... ale pamiętaj, że szele to dodatek do fotela, nie odwrotnie...
2 cale to za mało zdecydowanie. Najlepiej od razu kupić 3 cale , jeździ się nieporównywalnie lepiej. Jak kogoś cisną 3cale , to może dać na biodro 2" a na klatkę 3".
mnie pasują 2"..., w lato jak kto woli można dołożyć poduchy jak kogoś tam drapie czy co tam, ale tak w ogóle to zależy od fotela, postury i pozycji... najlepiej jak byś miał okazję się "poprzymierzać" u kumpli do różnych rodzajów... wiesz, to co dobre dla mnie nie konicznie musi leżeć Tobie itd.
Znaleźć takie w Europie, które są oryginalne jest bardzo ciężko. Pełno jest podróbek i tylko jak się trochę poczyta można rozpoznać które są które ( nie wspomne o tym, że to nie tylko tak się ma sprawa z pasami...). W ostatnim numerze GT(134) mamy nie brzydkiego civica ( SSG street fighter str. 53) i co ciekawe- pasy nie są oryginalne, chociaż przeciętny czytelnik przeczyta że zamontowano takie, a nie inne ( legendarne zresztą) pasy >.>
Różnica? Oryginalne mają 4 szycia, podróbki 7. Chodzi mi o miejsce przy końcu. Różnic jest od cholery, ktoś tutaj ( albo nie tutaj ) podawał zresztą linka do różnicy między podróbkami w blow offie GReedy. Dlatego taka rada- polecam sprawidzić co się kupuje ( a jak z zagranicy to jednak ciężko) i zapłacić za coś prawdziwego.