kremat0r napisał(a):A życie ile warte ?
Bezcenne ale za takie malutkie coś 500 to za dużo spec kupie w przeciętnej cenie jest
kremat0r napisał(a):A życie ile warte ?
maju napisał(a):ShaggyE30 po co ci to? to jest tylko zbędny bajer imo
Davidof napisał(a):maju napisał(a):ShaggyE30 po co ci to? to jest tylko zbędny bajer imo
Wsiadałeś kiedyś w ciągu dnia kilkadziesiąt razy do auta z klatką ? i tak 3 dni z rzędu ? Ja tak, i dla mnie to żaden zbędny bajer...
Binio napisał(a):To o czym piszesz to nie naba tylko sam quick release, do tego musisz osobno dokupić nabę, a jak kupisz 2 standardowej wysokoście ( nie slim ) to albo kierownica płaska albo bedziesz miał kierę na klacie...
Davidof napisał(a):maju napisał(a):ShaggyE30 po co ci to? to jest tylko zbędny bajer imo
Wsiadałeś kiedyś w ciągu dnia kilkadziesiąt razy do auta z klatką ? i tak 3 dni z rzędu ? Ja tak, i dla mnie to żaden zbędny bajer...
Davidof napisał(a):maju napisał(a):ShaggyE30 po co ci to? to jest tylko zbędny bajer imo
Wsiadałeś kiedyś w ciągu dnia kilkadziesiąt razy do auta z klatką ? i tak 3 dni z rzędu ? Ja tak, i dla mnie to żaden zbędny bajer...
Micki napisał(a):A o takim quick release ma ktoś jakieś info?
http://www.inter-rally.pl/product-pol-9 ... cc30db4b0f
Małe osadzenie(25mm) oraz wygląda na wytrzymałą
drift-rak napisał(a):Micki napisał(a):A o takim quick release ma ktoś jakieś info?
http://www.inter-rally.pl/product-pol-9 ... cc30db4b0f
Małe osadzenie(25mm) oraz wygląda na wytrzymałą
wyglada solidnie. kulkowe lapia luzy ktore mnie by doprowadzily do szalu. ta ma wieloklin wiec jest nadzieja ze nie bedzie tego problemu.
Powrót do Nadwozie i wnętrze pojazdu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości