sedan a klatka bezpieczeństwa

Wyb├│r i przygotowanie nadwozia oraz wn─Ötrza pojazdu od strony technicznej, i stylistycznej.

sedan a klatka bezpieczeństwa

Postprzez piterkaaa » 19 sty 2017, o 08:57

Witam, od pewnego czasu nosz─Ö si─Ö z zamiarem wstawienia do mojego e36 sedan klatki, auto do tej pory by┼éo upalane okazyjnie, lecz w tym sezonie chc─Ö powa┼╝nie zaatakowa─ç treningi a kto wie, mo┼╝e i zawody. Do tej pory ka┼╝de moje auto by┼éo wydmuszk─ů ale bez klatki, no ale cz┼éowiek si─Ö starzeje i zaczyna my┼Ťle─ç o bezpiecze┼ästwie :P W zwi─ůzku z tym mam pytanie, przestudiowa┼éem za┼é─ůcznik J i wiem, jak powinna klatka wygl─ůda─ç, jednak osobi┼Ťcie z pewnych wzgl─Öd├│w chcia┼ébym by klatka w moim samochodzie przypomina┼éa te z wy┼Ťcig├│w aut turystycznych (zabudowa tylnej cz─Ö┼Ťci). Od jednej z firm kt├│r─ů poprosi┼éem o wycen─Ö, otrzyma┼éem informacji, ┼╝e tak zbudowana klatka nie przejdzie BK (gi─Öte wzmocnienia tylne). Czy to prawda? Skoro taki typ klatki stosowany jest w wy┼Ťcigach aut turystycznych, to my┼Ťl─Ö, ┼╝e powinien by─ç r├│wnie┼╝ dozwolony w drifcie. Je┼Ťli faktycznie nale┼╝y trzyma─ç si─Ö stricte za┼é─ůcznika J, to czy element zaznaczony na czerwono na zdj─Öciu mo┼╝na potraktowa─ç jako podpory tylne a reszt─Ö jako dodatkowe wzmocnienia? Czy takie co┼Ť r├│wnie┼╝ nie przejdzie na BK?

Obrazek
Avatar u┼╝ytkownika
piterkaaa
Clutch Burner
 
Posty: 44
Do┼é─ůczy┼é(a): 24 sie 2010, o 11:19
Lokalizacja: Krak├│w

Powr├│t do Nadwozie i wn─Ötrze pojazdu

Kto przegl─ůda forum

U┼╝ytkownicy przegl─ůdaj─ůcy ten dzia┼é: Brak zidentyfikowanych u┼╝ytkownik├│w i 2 go┼Ťci

cron