Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez prince.temi » 18 lip 2008, o 13:40

Ano jest problem z tym betonem.
Nie mam innego dupowozu w tej chwili, wiec musi jakis mini komfort jazdy być. tak szukam z b6 kompletów to 9stów za przód nowe- uzywek nie widzialem jeszcze, choc jak powiadacie za 150 sztuka za naprawe to calkiem ciekawa cena. a nie moze byc to nowe b4 przerobione u "pana amortyzatorka"? nowe to nie uzywka i wiem ze nie bedzie walka. b4 nowe jest tanie i pewne.
rozumiem ze w gre nie wchodzi wogole SACHS, DELPHI ani KAYABA... czy tez inne nie...
wiem ze bilsteina latwo sie robi pod siebie ale nie wiem jak z innymi.
Avatar użytkownika
prince.temi
Touge Drifter
 
Posty: 109
Dołączył(a): 11 lip 2008, o 12:11
Lokalizacja: Łódź

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez sputnik » 18 lip 2008, o 13:47

Bilstein B6 w góre jest w pełni regenerowanym amortyzatorem. Szukaj żółtych bilsteinów do siebie na allegro. Ja dalem 400 pln
Avatar użytkownika
sputnik
Touge Drifter
 
Posty: 438
Dołączył(a): 22 mar 2008, o 15:53
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez mADEY » 18 lip 2008, o 14:33

Forest napisał(a):
sputnik napisał(a):Ehhh Forest. Now więc napisałem niech kupi używanego bilsterina B6 wyśle do zerkopolu do przerobienia (150pln sztuka).

nie mialem Ciebie na mysli :)
koles pyta o tani zestaw dla amatora a tu odpowiedz ze mu na springi nie starczy ... ehhhh


Bo taka prawda, na nowe springi dobrej firmy mniej więcej się tyle wydaje... Może nie do E30, ale kumpel do A3 kupował i płacił 750 plnów, ale nie pamiętam w tej chwili marki. Ja też zrobiłem zawias po taniości, narazie traktuje to jako stadium przejściowe, bo kasy nie miałem zbyt wiele na ten cel- mam jamexa za 400plnów do tego jak narazie wpadły cofapy, żadne tjuninkowe, po prostu nowe. Cena całego kompletu wyszła bardzo okazyjnie, ale to nie jest to, dlatego też pisałem, żeby kolega szukał Bilsteina. Ale nie o to kaman.
Po swoich doświadczeniach doszedłem do wniosku (bardzo odkrywczego z resztą), że jak robić to raz i porządnie. I jak cały NOWY zestaw amorków i springów masz w cenie 700pln to to po prostu nie może być dobre, bo za tyle to się składa na "markowszych" komponentów zestaw springi + nowe amory. Jeśli oczywiście myślimy o nowych.

Pozdro
Avatar użytkownika
mADEY
DRIFTER
 
Posty: 143
Dołączył(a): 24 maja 2008, o 11:46
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Javie » 18 lip 2008, o 18:21

prince.temi napisał(a):Nie mam innego dupowozu w tej chwili, wiec musi jakis mini komfort jazdy być.

Jak dzieci nie wozisz to sie przyzwyczaisz. Tylko rozpórki wstaw.

Swoją drogą - taka jazda może być przyjemna. Masochistycznie przyjemna ofc :lol: A poważnie - z tym sie da żyć.
Avatar użytkownika
Javie
Touge Drifter
 
Posty: 431
Dołączył(a): 2 lip 2008, o 16:12
Lokalizacja: Osw

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez strus555 » 21 paź 2008, o 16:28

A ja mam pytanko czy dostępne są na rynku amorki do E30 które mają regulacje twardości?
strus555
Touge Drifter
 
Posty: 269
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:20
Lokalizacja: Lublin/Krasnystaw

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Sosen » 22 paź 2008, o 00:38

strus555 napisał(a):A ja mam pytanko czy dostępne są na rynku amorki do E30 które mają regulacje twardości?

No jasne, choćby KONI
Jeździłem na takich i było git, polecam.
Avatar użytkownika
Sosen
DRIFTER
 
Posty: 655
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 13:07
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Bambus » 22 paź 2008, o 11:52

No jasne, choćby KONI
Jeździłem na takich i było git, polecam.


Ja też mam takie w tylnym zawieszeniu i się sprawdzają :D
Avatar użytkownika
Bambus
Touge Drifter
 
Posty: 386
Dołączył(a): 18 lut 2008, o 17:12
Lokalizacja: Kutno

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Sosen » 22 paź 2008, o 12:30

ale do driftu ta regulacja jest praktycznie niepotrzebna, ustawiasz na maxa twardo i już tego nie ruszasz :grin:
Avatar użytkownika
Sosen
DRIFTER
 
Posty: 655
Dołączył(a): 31 gru 2007, o 13:07
Lokalizacja: Szczecinek

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez TCS » 22 paź 2008, o 12:44

Sosen napisał(a):ale do driftu ta regulacja jest praktycznie niepotrzebna, ustawiasz na maxa twardo i już tego nie ruszasz :grin:

A mnie zawsze zastanawiało, co by było gdyby zrezygnować z zawieszenia i zrobić na stałe.
Jak do driftu ma być beton to rezygnując z amortyzacji byłby MEGA BETON :rotfl2:
TCS
DRIFTCLUB.pl
 
Posty: 1149
Dołączył(a): 1 lut 2008, o 16:35
Lokalizacja: POZNAŃ

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Bartdrift » 22 paź 2008, o 14:51

No wlasnie duzo osob tak sobie mysli ze do driftu musi byc beton. A to nie prawda. Taki naprawde twardy zawias bardziej szkodzi niz pomaga.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez brrupsz » 22 paź 2008, o 15:37

Bartdrift napisał(a):No wlasnie duzo osob tak sobie mysli ze do driftu musi byc beton. A to nie prawda. Taki naprawde twardy zawias bardziej szkodzi niz pomaga.

Mógłbyś rozwinąć myśl? Przecież większość drifterów lata na betonie, prawda? No i jeżeli nie beton to co?
Avatar użytkownika
brrupsz
Touge Drifter
 
Posty: 119
Dołączył(a): 3 lut 2008, o 19:50
Lokalizacja: Poznań

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Bartdrift » 22 paź 2008, o 15:47

A im wiekszy beton ,tym mniejsze predkosci jakimi poruszaja sie driftowozy w drifcie. Do tego w brew pozorom latwiej o spina. A juz na mokrym to prawdziwa tragedia.

Najgorsze rozwiazanie jakie mozna zrobic to jak czasami czytam, ze ktos bierze pile i uwala polowe sprezyny i mysli ze tak jest super. A tym czasem to najgorsze co mozna zrobic w aucie (bez znaczenia na rodzaj sportu do ktorego auto sluzy)
Zawias w drifcie powinien byc troche bardziej miekki niz w np.wyscigach.
Bartdrift
DRIFTER
 
Posty: 8861
Dołączył(a): 15 gru 2007, o 20:19
Lokalizacja: Katowice/Mikołów

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Javie » 22 paź 2008, o 18:48

brrupsz napisał(a):
Bartdrift napisał(a):No wlasnie duzo osob tak sobie mysli ze do driftu musi byc beton. A to nie prawda. Taki naprawde twardy zawias bardziej szkodzi niz pomaga.

Mógłbyś rozwinąć myśl? Przecież większość drifterów lata na betonie, prawda? No i jeżeli nie beton to co?

Chodzi o to, że jak masz beton, to auto podskakuje na nierównościach, wskutek czego traci przyczepność w najmniej odpowiednim momencie, staje sie dużo bardziej nerwowe.
Avatar użytkownika
Javie
Touge Drifter
 
Posty: 431
Dołączył(a): 2 lip 2008, o 16:12
Lokalizacja: Osw

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez strus555 » 22 paź 2008, o 18:53

Poza tym jest wiele technik polegających na rozruszaniu masy samochodu chociażby rybka albo breaking drift. Zawieszenie musi pracować żeby to dobrze zrobić.
strus555
Touge Drifter
 
Posty: 269
Dołączył(a): 2 maja 2008, o 22:20
Lokalizacja: Lublin/Krasnystaw

Re: Jaki zestaw zawieszenia dla amatora?

Postprzez Grzechu » 22 paź 2008, o 19:46

Sosen napisał(a):ale do driftu ta regulacja jest praktycznie niepotrzebna, ustawiasz na maxa twardo i już tego nie ruszasz :grin:

:amen: po co cały czas regulować.Może po drodze do koscioła znajdzie sie jakis ciekawy winkiel i co wtedy ;) Aaaa jak bedzie sztywno no to wiadomo :drift:
Avatar użytkownika
Grzechu
DRIFTER
 
Posty: 946
Dołączył(a): 7 sty 2008, o 17:38
Lokalizacja: Środa Wielkopolska

Poprzednia strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości