ustaw najpierw zbieznosc i daj znac czy odbijanie kiery sie poprawilo
a te dziwne dzwieki to pewnie jest tak jak pisze przedmowca
coeldrift napisał(a):Do dupy cambery :-)) Kup sobie poduszki od M3 i będziesz bardziej zadowolony.
Czarczi330 napisał(a):coeldrift napisał(a):Do dupy cambery :-)) Kup sobie poduszki od M3 i będziesz bardziej zadowolony.
a poduszki od m3 tez sie tak wybijaja do gory jak zwykle poduchy ? a umnie na twardym zawieszeniu , przednie poduszki wypychaja sie juz do gory a przejechalem na nich moze z 3 tys km , wiec jesli poduchy od m3 tez tak maja to odpadaja w przedbiegach . Dlaczego lozysko w camberze nie chce sie krecic skoro o nic nie opiera , sprezyna od gwintu tez sie nigdzie nie opiera ?
Czarczi330 napisał(a):no dobra to ja mam pytanie ;D
camber platy silver projectu i przy skrecaniu kierownicy kreci sie cala laga w amortyzatorze a nie lozysko w camberze . Gwint bilstein sygnowany dla ac schnitzer do e36 wlozony do e30 . Jakies sugestie czemu tak sie dzieje ?
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości