Camber plates

Re: Camber plates

Postprzez SILVER PROJECT » 29 maja 2012, o 13:10

Witam :grin:
w modelu camber plates bmw E30 2,5D - 3D poprawiliśmy konstrukcję i teraz wygląda to tak. Śrubki są stabilne i nie ma już rowków ;)

w miarę wychodzenia zapasów z magazynu w takiej samej wersji będę wychodzić modele E36 i E46

Obrazek
SILVER PROJECT
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 maja 2012, o 11:58
Lokalizacja: Koszalin

Re: Camber plates

Postprzez SŁOMA » 30 maja 2012, o 07:19

jaka cena za te Cambery do e30 ??
Avatar użytkownika
SŁOMA
Drift Team Gliwice
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 20:27
Lokalizacja: GLiwice

Re: Camber plates

Postprzez SILVER PROJECT » 30 maja 2012, o 07:25

normalnie przez allegro 330zł plus wysyłka - ale jak nie musimy płacić prowizji to można zejść z ceny do 300 plus wysyłka ;)

mam nadzieję że mnie admini zaraz za jaja nie powieszą ;)

Jakby co to chętnie wykupię na forum dział firmowy by być OK
SILVER PROJECT
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 maja 2012, o 11:58
Lokalizacja: Koszalin

Re: Camber plates

Postprzez Misior » 30 maja 2012, o 09:18

A jest możliwość wymienić w ramach ulepszenia starego modelu (tylko założone) na nowy model :grin:
Przyznam ze te rowki na śrubki są mocno irytujące.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Camber plates

Postprzez SILVER PROJECT » 30 maja 2012, o 09:25

coś możemy pomyśleć za niewielką dopłatą - bo te co masz na pewno już się porysowały i jako nowe nie da się ich sprzedać
SILVER PROJECT
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 maja 2012, o 11:58
Lokalizacja: Koszalin

Re: Camber plates

Postprzez Misior » 30 maja 2012, o 10:20

Szczerze to auto nawet nie wyjechało na nich, bo jeszcze nie jeździ.
A jest możliwość żeby regulacja pochylenia koła była większa? Chodzi o to żeby kołem bardziej wyjechać na zewnątrz. W maksymalnym położeniu, jakie teraz da się ustawić, od nakrętki amortyzatora do brzegu dziury w karoserii jest jeszcze ok 1cm tak więc myślę że można by to jeszcze powiększyć.
Misior
Touge Drifter
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 13:08

Re: Camber plates

Postprzez SILVER PROJECT » 30 maja 2012, o 10:34

można zrobić nowy projekt ale wykonanie trochę potrwa ;)

znajdź trochę chętnych to pewnie zagęścimy ruchy z wykonaniem ;) - teraz sezon to ciężko z czasem wolnym
SILVER PROJECT
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 maja 2012, o 11:58
Lokalizacja: Koszalin

Re: Camber plates

Postprzez ponczak » 30 maja 2012, o 12:20

A jest taka informacja na jakichkolwiek częściach oferowanych na necie które jej nie posiadają? Pasy, kubły ... jak jest mowa o homologacji to nikt nie mówi o drogowej, a o FIA. Jeszcze nie ma prawa, by sprzedawać części samochodowe jako kolekcjonerskie, jak dopalacze (bynajmniej nie chodzi o podtlenek azotu) :grin:
Wnioskuję więc, że nie trzeba tego podawać.
ponczak
 

Re: Camber plates

Postprzez ponczak » 30 maja 2012, o 12:48

zakazane będzie nawet handlowanie częściami bez homologacji

Czy my żyjemy znów w kraju komunistycznym? Jak chcę kupić niehomologowaną część do samochodu używanego tylko na torze to co? Nie mogę? Nie ma opcji żeby takie coś wprowadzili. Chociaż tutaj wszystko możliwe...
A chodziło mi o to, że nie ma obowiązku pisać, że część nie ma homologacji, chociaż warto to umieścić dla informacji.
ponczak
 

Re: Camber plates

Postprzez Bartezz » 30 maja 2012, o 14:38

to tak podchodzi pod niemiecki TUV ....
a tak pozatym czy spawane zwrotnice czy wachacze, belki maja homologacje?
Avatar użytkownika
Bartezz
Touge Drifter
 
Posty: 460
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 22:17
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Camber plates

Postprzez SILVER PROJECT » 30 maja 2012, o 15:17

jeśli zajdzie taka potrzeba będziemy robić homologacje- o ile się da oczywiście w myśl prawa.
Co do odpowiedzialności za części to firma jest ubezpieczona na takie wypadki - to chyba normalne przy takiej produkcji.

Zastanawiam się tylko co się stanie z warsztatami i sklepami / hurtowniami w PL gdy takie przepisy wejdą. Przecież 80% części do normalnych aut to tanie chinole nie mające homologacji lub chińską homologację nie mającą nic wspólnego z europejskimi normami materiałowymi czy wykonawczymi. Na części z ASO nie stać przeciętnego zjadacza chleba.

temat można wydzielić i przenieść na forum prawne ;)
SILVER PROJECT
Amator
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 maja 2012, o 11:58
Lokalizacja: Koszalin

Re: Camber plates

Postprzez szoperson » 28 lip 2012, o 01:28

Mam pytanie odnosnie camberow 2,5D do e30. Czy to normalne ze po ustawieniu maksymalnego nachylenia zaczelo mi lekko sciagac samochod, kierownica zaczela gorzej odbijac i slysze dziwne odglosy prawdopodobnie ze sprezyn? zawieszenie to obnizajacy mts (-40mm). Byc moze przesadzilem z pochyleniem,docelowo za miesiac bedzie zawieszenie gwintowane, ale nie chcialbym miec tego okresu w plecy. Prosze o pomoc jesli ktos jest w stanie zaradzic :beg:
szoperson
Amator
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 kwi 2011, o 00:39
Lokalizacja: milanówek

Re: Camber plates

Postprzez michalek206 » 28 lip 2012, o 06:41

tzn masz wersję camberów do sprężyn czy do gwintu? czasem nie wadzi camber o sprężynę?? tam musi być tulejka żeby odstawić camber od sprężyny aby łożysko wahliwe mogło pracować.
Avatar użytkownika
michalek206
Touge Drifter
 
Posty: 286
Dołączył(a): 15 maja 2010, o 09:01
Lokalizacja: Kraków

Re: Camber plates

Postprzez szoperson » 28 lip 2012, o 14:57

tulejka jest. wydaje mi sie ze trzeba sie pobawic ta druga regulacja
szoperson
Amator
 
Posty: 13
Dołączył(a): 24 kwi 2011, o 00:39
Lokalizacja: milanówek

Re: Camber plates

Postprzez Darek DTS » 28 lip 2012, o 16:49

To że ściąga to normalne po zmianie kątów , zmienia się zbieżność. A te odgłosy są zapewne powodują obracające się sprężyny zamiast łożysk camberów. Niech ktoś Ci pokręci kierownicą od max do maxa a Ty patrz co sie dzieje , najpierw z jednej strony potem z drugiej.
Najlepiej daj fotki jak Ty to zamontowałeś jeśli nie masz gwintu tylko ori poduchy i talerz nad sprężyną :scratch:
Avatar użytkownika
Darek DTS
Touge Drifter
 
Posty: 559
Dołączył(a): 27 cze 2010, o 21:44
Lokalizacja: DriftTeamSłupsk

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości