Bartdrift napisał(a):Mnie w tym wszystkim dziwi tez to, ze na optionach jak sie przygladam jaki maja negatyw z przodu ,to mam wrzenie ze -1 no moze -2 ale nic poza tym. W ae86 to ma sens ,bo z tego co rozumie, to tam uklad kierowniczy jest tak skonstruowan,y ze jakby kola nie byly skrecone to i tak sa w jednym kącie ( O?) ,ale wszelkie nissany tez jakos nie wywalaja negatywu na maxa. Dlaczego tak ?
napewno wiecej niz 1 czy 2, ale napewno nie 6!!!
Poprostu, przyjrzyj sei na zdjeciach ze kolo, na pelnej kontrze, jest idealnie pionowo(dotyka cala pow opony). A jak samochod stoi to nie wyglada jak Macka P. Nie znam sie zupelnie na zawieszeniach, ale chyba jest to bardiej skomplikowane ze u nich oba kola jada tak samo ladnie, a nie jak zaobserwowalem u Macka P. w Toruniu ze drugie wogole w jakiejs chorej pozycji i wyglada jak walka z kierownica....
moge sie mylic..
takie moje spostrzezenia z boku.
Ja mialem -3,5 w tym sezonie, skret powiekszony o drazki teina(podkladki). Prawie bylo idealnie, pewnie 4 by styknelo w sam raz ale nie mialem dolnych przednich wahaczy reg, wiec to byl max co sie dalo ustawic...
pzdr