nie baw się w rozbieranie tego amora bo szkoda twojego czasu i amortyzatora. B6 ma odwrotną konstrukcje niz zwykłe amortyzatory. Główną różnicą powiedzmy jest to że komora olejowa odpowiedzialna również za chłodzenie amortyzatora jest umieszczona na górze a nie na dole jak w zwykłym amorze. Wkładając B6 do kolumny nie lejemy oleju tak jak to się ma przy zwykłym amortyzatorze, wkładamy amor do suchej kolumny.
Uważam że 150zł za sztuke jest ceną do przełknięcia bo płacimy za gwarancje którą dostajesz na kwicie i utwardzenie amortyzatora na naprawde twardy a przy tym bardzo dobrze pracujący.
Dodam jeszcze dla tych którzy są przekonani że można to zrobić samemu i będzie równie fantastycznie i mamy 300 na wódę i kobiety
że kupiłem dawno temu amortyzatory zregenerowane własnoręcznie przez warsztat który zajmował się beemkami i swego czasu był uznawany za dobry. Amory po 5 miesiącach jazdy wysypały się tak że musiałem w nich wymienić wszystkie wnętrzności co kosztowało mnie to odpowiednio.
Wiec szczerze ODRADZAM zabierania za b6,b8.....
Dodam jeszcze że ostatnio miałem idealną okazję porównać jak się zachowuje zawieszenie w e30 oparte na zwykłych amortyzatorach przerobionych na twarde u gościa który się tym zajmuje "profesjonalnie" i sprężynach obniżających dodatkowo przerobionych u kowala czyli utwardzone i skrócone, a amortyzatorach MTS + sprężyna FK.
Powiem tak: wariant 1(amory kombinowane, sprężyny kombinowane) jest powiedzmy ok jak ktoś chce się toczyć niskim i twardym samochodem po mieście ale zachowanie tego zawiasu pozostawia wiele do życzenia podczas walki po zakrętach i chłostania go przerzucając z winkla w winkiel. Samochód potrafi podskakiwać i nie za bardzo wybiera nierówności drogi.
Wariant 2(amortyzatory Mts+sprężyna FK) jest o niebo lepiej mimo tego że nie kosztuje to Bóg wie ile pieniędzy. Wydaje się odrobine miększy ale chociaż w pewnym stopniu pracuje i spełnia role zawieszenia mimo że jest to jeden z tańszych wariantów. Przy lataniu po zakrętach jest dużo bardziej przyjemny, przy przekładaniu samochodu można odczuć że się troche buja ale wiadomo nie jest to Bilstein ani K-sport.