E30 - obniżenie tyłu

E30 - obniżenie tyłu

Postprzez emikyton » 12 lut 2016, o 19:35

Witam, od czego założyć sprężynę na tył aby było naprawdę nisko?
Avatar użytkownika
emikyton
Touge Drifter
 
Posty: 546
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:10
Lokalizacja: Janów Lubelski

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez Domino » 12 lut 2016, o 19:37

Betony od corsy, jak nie to zostaje coustom
Avatar użytkownika
Domino
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 30 gru 2009, o 12:18
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez nfs » 27 lut 2016, o 22:51

Wyjmij sprezyny. Pomogłem?
Avatar użytkownika
nfs
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:33
Lokalizacja: Pruszków

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez Michal188 » 28 lut 2016, o 00:36

nfs napisał(a):Wyjmij sprezyny. Pomogłem?


Skończ tę krucjatę z obniżaniem auta. Brak argumentów działa na Twoją niekorzyść, zaczyna to być żałosne.
Avatar użytkownika
Michal188
Touge Drifter
 
Posty: 126
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:26
Lokalizacja: Bełchatów

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez nfs » 28 lut 2016, o 21:28

Michal188 napisał(a):
nfs napisał(a):Wyjmij sprezyny. Pomogłem?


Skończ tę krucjatę z obniżaniem auta. Brak argumentów działa na Twoją niekorzyść, zaczyna to być żałosne.


Krucjaty nie skończe bo panuje durna opinia że hardcorowe obniżenie auta nie wpływa na jego własności jezdne. Coraz wiecej ludzi w PL w to wierzy i to jest prawdziwie żałosne. Głupia moda jak kiedyś niebieskie diody, tribale i spojlery a teraz mega camber, gleba i naciąg.

Twoja wypowiedz sugeruje że nie mam na to argumentów. Proszę pokaż mi gdzie zabrakło argumentów? Jak narazie gdziekolwiek zacznę dyskusję na ten temat kończy się ona tak samo: "drift to styl a nie wyscigi. nie kazdemu zalezy na prowadzeniu."

A skoro form>function to dlaczego właściwie nie wyjąć sprężyn? :grin:
Avatar użytkownika
nfs
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:33
Lokalizacja: Pruszków

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez Michal188 » 28 lut 2016, o 22:27

nfs napisał(a):
Michal188 napisał(a):
nfs napisał(a):Wyjmij sprezyny. Pomogłem?


Skończ tę krucjatę z obniżaniem auta. Brak argumentów działa na Twoją niekorzyść, zaczyna to być żałosne.


Krucjaty nie skończe bo panuje durna opinia że hardcorowe obniżenie auta nie wpływa na jego własności jezdne. Coraz wiecej ludzi w PL w to wierzy i to jest prawdziwie żałosne. Głupia moda jak kiedyś niebieskie diody, tribale i spojlery a teraz mega camber, gleba i naciąg.

Twoja wypowiedz sugeruje że nie mam na to argumentów. Proszę pokaż mi gdzie zabrakło argumentów? Jak narazie gdziekolwiek zacznę dyskusję na ten temat kończy się ona tak samo: "drift to styl a nie wyscigi. nie kazdemu zalezy na prowadzeniu."

A skoro form>function to dlaczego właściwie nie wyjąć sprężyn? :grin:



Ktoś się zapytał jak obniżyć tył w e30, a ty piszesz bzdury o wyjmowaniu sprężyn. Nijak ma się to z tematem. Nie masz nic ciekawego do napisania, nie pisz :glare:
Avatar użytkownika
Michal188
Touge Drifter
 
Posty: 126
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:26
Lokalizacja: Bełchatów

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez nfs » 29 lut 2016, o 21:00

Przy super niskich sprezynach sa dwa wyjscia:
1.zawieszenie oprze sie na odbojach przy najmniejszym nawet ugieciu
2.sprezyny beda tak twarde (zeby uniknac dobijania) ze auto bedzie podskakiwac jak pileczka ping pongowa zamiast wybierac nierownosci

Jedno i drugie rozwiazanie niewiele rozni sie od wyjecia sprezyn i zaspawania tego na sztywno. Napisałem zeby wyjal sprezyny bo liczylem ze zrozumie sarkazm. Jak widac ty nie zrozumiales. Nie winie cie za to.

Obrazek
Avatar użytkownika
nfs
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 2 maja 2010, o 19:33
Lokalizacja: Pruszków

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez Michal188 » 29 lut 2016, o 21:04

nfs napisał(a):Przy super niskich sprezynach sa dwa wyjscia:
1.zawieszenie oprze sie na odbojach przy najmniejszym nawet ugieciu
2.sprezyny beda tak twarde (zeby uniknac dobijania) ze auto bedzie podskakiwac jak pileczka ping pongowa zamiast wybierac nierownosci

Jedno i drugie rozwiazanie niewiele rozni sie od wyjecia sprezyn i zaspawania tego na sztywno. Napisałem zeby wyjal sprezyny bo liczylem ze zrozumie sarkazm. Jak widac ty nie zrozumiales. Nie winie cie za to.

Obrazek



Twoja ironia była tak idiotyczna, że potraktowałem to jako całkowity brak wyobraźni i skrajną głupotę. Biorąc pod uwagę rzeczy, które wypisujesz w innych tematach miałem prawo tak pomyśleć ;)
Jałowa dyskusja w tym temacie nie ma sensu, możemy kiedyś na spokojnie porozmawiać o tym w rzeczywistym świecie. Tutaj raczej nie dojdziemy do porozumienia ;)
Avatar użytkownika
Michal188
Touge Drifter
 
Posty: 126
Dołączył(a): 25 mar 2011, o 13:26
Lokalizacja: Bełchatów

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez emikyton » 1 mar 2016, o 11:24

A jak jest z tym gwintem tylnej osi od Polo czy tam Golfa?
Avatar użytkownika
emikyton
Touge Drifter
 
Posty: 546
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 21:10
Lokalizacja: Janów Lubelski

Re: E30 - obniżenie tyłu

Postprzez Blacky » 2 mar 2016, o 16:22

podnieÅ› kielich i elo
Avatar użytkownika
Blacky
Touge Drifter
 
Posty: 569
Dołączył(a): 10 mar 2010, o 21:38
Lokalizacja: Tychy


Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości