Hej! Tu Mario z tej strony. Mam kilka pytań do Was i mam nadzieje ze od razu mnie nie zlinczujecie
Posiadam GT86 i chciałbym amatorsko, weekendowo pojeździć sobie bokiem:) moja fura może nie jest aż tak zmodzona jak Wasze, ale juz troszkę tak. (cały opis części i zdjeć macie na www.projekt86.pl)
Potrzebowałbym kilku wskazówek co do ustawienia geometrii w moim aucie tak, aby w miarę możliwości zgrać jazdę dayli z weekendowym torem. Auto jest w 80% wykorzystywane jako dayli car, ale w tych 20% stawiam na drift
W aucie posiadam zawias KWv3 skręcony -25mm odbicie i dobicie jest mniej więcej na połowie. Mam zamontowane z przodu regulowane CasCam dające możliwość ustawień camber +1' do -4,5', caster +6 do +7'. Z tylu mam regulowany wahacz Cusco który daje możliwość regulacji jakieś -12mm do +12mm, niestety nie wiem ile to może być stopni. Ponad to mam LSD Kazz 1,5Way i zestaw od TRD usztywniający podwozie + rozpórka przednia. Kola to 4x8,5j et45 + 245/30 r19 89y opona. Jakieś sugestie co jeszcze powinienem kupić? Obecnie geometria jest ustawiona jak najbliżej seryjnej tzn wszystko jest na zielono oprócz kata pochylenia koła z przodu tj.
Obecnie geometrie mam taką:
Przód:
Camber -1
Caster +6
Toe 0
Tył:
Camber -2
Caster nie pamiętam
Toe 0
Czytałem oczywiście artykuły na waszym forum, ale niestety dotyczą one typowych driftowozow i nie wiem czy mogę te wskazówki zastosować w mojej opcji. Oczywiście nie oczekuję od Was jakieś złotej myśli i ustawień uniwersalno-zajebistych, ale jedynie sugestii na opcję wyjściową, którą będę oczywiście dostosowywał pod własne umiejętności/preferencje.
z góry dzięki za pomoc!