Najlepiej sprawdzić czy podejdzie półoś z 750i do flanszy piasty i dyfra z e34. To jest chyba najmocniejsza półoś dostępna w BMW która podejdzie do e30 na tych wahaczach (e32 najcięższy i najmocniejszy wytwór bmw w tamtych latach więc półoś miała co targać).
Czy półosie różnią się między 540i a m5 (w modelu e34) Trzeba popatrzeć po numerach na realoem.pl
Jeśli takie same numery, tzn że są takie same. Jeśli inne, wtedy czymś się będą różnić
Ale czym i które lepsze, to jedynie można by stwierdzić mając je na samochodzie, czy chociażby w ręku
A co do reszty:
- z belki e34/e32 do e30 nie pasuje NIC. A jeśli ktoś pisze że "prawie pasuje" to odczytaj to tak, że nic nie pasuje. Belka jest szersza o jakieś 10cm, wahacze mają dłuższe ramiona i szerzej rozstawione. Brak jest gniazda na sprężynę i nie da się go ot tak przełożyć z wahacza e30 (wahacz z e34 jest węższy w tym miejscu niż wahacz z e30). Amortyzator jest szerszy od e30 dwa razy, bo jest na nim sprężyna. Poduszka górna mocowana na 3 śruby. Kolumna e34 jest dłuższa znacznie od e30. Mocowanie amora przy wahaczu w e34 jest wyżej o jakieś 7 cm niż w e30.
Ludzie stosują amortyzatory z golfów 2/3, jetta, polo, skyline - czyli wszystkiego co ma kolumnę i dolne mocowanie na śrubę przelotową i odpowiednią długość.