Proszę o opinię gwintów firmy DGR jeżeli ktoś spotkał się z tym producentem.
Dziękuję i pozdrawiam
[link=]http://allegro.pl/show_item.php?item=4875396580[/link]
rom089 napisał(a):czyli w sumie wszystko na jedno kopyto jak K sport jak D2 jak XYZ i ISC wszystkie elementy zamniennie miedzy gwintami pasują to pewnie wszystko opuszcza jedna fabryke z innymi logami takie jest moje zdanie wiec jakościowo zbliżone
a co do tego konkretnego egzemplarza to jest gwint pod e30 wiec troche lipa trzeba trochę lage przerobic i wspawac w nia gwint. a do Konwersji potrzebny gwint z e36
Klama napisał(a):a co powiecie o D2???
ktoś miał, testował?
Klama napisał(a):no tak, ale teraz latam na k-sporcie i jak do tej pory (odpukać) jest odporny na różnego typu "przeboje"
niestety isc w dobrej cenie będzie dopiero w lipcu
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości