Re: gwint KW
Napisane: 29 paź 2014, o 21:58
Uniball robisz na śrubie rzymskiej i masz po problemie - zbieżność regulujesz na samochodzie.
To że wahacze z e34 są mocowane za belką to wiem, więc trzeba tak przespawać tuleje w wahaczu żeby wyszło jak w e30. No i pozostanie tylko wykonać mocowania w belce bo przecież ramiona w wahaczu z e34 są szerzej rozstawione niż w e30.
5 śrub w e30 przerobiłem na wszystkie sposoby, pozostało mi jedynie szczepić przednie kolumny i tylne wahacze z e34 Bo fura stoi na kołkach, wszystkie dotychczasowe konwersje jeżdżą gdzieś po polsce. Trzeba więc się uśmiechnąć do szefa, i brać zawias ze szczątków 540i
To że wahacze z e34 są mocowane za belką to wiem, więc trzeba tak przespawać tuleje w wahaczu żeby wyszło jak w e30. No i pozostanie tylko wykonać mocowania w belce bo przecież ramiona w wahaczu z e34 są szerzej rozstawione niż w e30.
5 śrub w e30 przerobiłem na wszystkie sposoby, pozostało mi jedynie szczepić przednie kolumny i tylne wahacze z e34 Bo fura stoi na kołkach, wszystkie dotychczasowe konwersje jeżdżą gdzieś po polsce. Trzeba więc się uśmiechnąć do szefa, i brać zawias ze szczątków 540i