Ciast3k napisał(a):Siemka,
właśnie do garażu grozi mi fakt, że wpadnie mi druga Zetka
..tylko że angol
z jakiśtam powodów mało w tej chwili istotnych
Sytuacja wygląda tak że mój europejczyk zostaje teraz tylko i wyłącznie autkiem dla pojeżdżenia, ew wyprawy gdzieś co jakiś czas a nowy angol będzie szedł pod driftowóz.
Pytanie pierwsze i chyba kluczowe tutaj.
Jak technicznie wygląda przerzucenie kierry na LHD. Wnętrze mnie nie interesuje zbytnio, bo zakupić odwróconą deskę to nie będzie problem.
KtoÅ› coÅ›?
z góry dzięki.
rzezbienie podluznicy bo drazek kolumny przez nia przechodzi i przespawanie sciany grodziowej ktora nie jest pojedyncza blacha. generalnie to najwiekszy problem i tanio nie wychodzi.
z rzeczy ktore musisz przerzucic to:
podluznica lub jej rzezba
sciana grodziowa komplet a nie tylko to co za silnikiem
wiazka pod maska cala
wiazka silnika (tak jest inna)
podstawa aku i mocowanie pompy abs
wszystkie przewody hamulcowe spod maski
sama pompa abs
serwo plus pompa hamulcowa (w druga strone wyjscia)
stelaz deski deska zaslepki (zaslepki poduszki pasazera ciezko dostac ale jesli auto nie na pokaz mozna obszyc tak jak ja mam wystrzelona)
lusterka zewnetrzne (w prawym nie zobaczysz za bardzo tego co chcesz)
pedaly oczywiscue
istalacja spod deski
instalacja wnetrza kompletna ( z drugiej strony idzie)
sanki silnika
maglownica
zamek maski + linka
nagrzewnica + dmuchawa
no i podnosniki szyb piny trzeba poprzekladac bo nie beda domykac;)
oczywiscie mozna co nie co zrobic taniej lub inaczej jesli auto tylko na tor ale wiem z praktyki jak wyglada ta robota a nie tylko z teorii. osobiscie latalbym RHD