Ok skręt u mnie ogarnięty.
E36 sedan gwint ta technix felga stalowa ET20 15 " 185/65/15
wachacze E46 + adaptery 30 % + tuleje acentryczne E36
Koniec wachacza w który przychodzi tuleja trzeba zeszlifować tak aby dało się nabić tuleje z E36
przy gwincie ta technix adapter nie do konca pasował więc trzeba było go przyszlifowac w miejscu gdzie się konczy amortyzator
za to w nowe miejsce gdzie wchodzi koncówka drązka przeszkadzał amortyzator tzn nie szło nałożyć nakrętki więc trzeba było troche oszlifować
To w sumie koniec przeróbek przy montażu takich adapterów.
Dalej jest kwestia obcierania kół o wewnetrzną czesc nadkola i o podłużnice.
Przy mojej feldze 15" ET20 185/65/15 musialem zastosować dystanse 30 mm , ( przymierzałem 15 mm i nadal tarło o podłużnice , lecz o nadkole juz nie )
Zastosowałem również 2 podkładki między amortyzator i zwrotnice ,zeby zwiekszyc negatyw
Felga weszła na styk w błotnik ,ale przy jakimkolwiek ruchu opona tarła o błotnik więc trzeba wypchnąć nadkola
Kolega użyczył mi maszynki do nadkoli więc szybko to ogarnąłem
Na chwilę obecną opona trze jeszcze przy max skręcie podczas poślizgu ,ale to wkestia poprawienia nadkoli , lub mniejszej opony .
Mam nadzieję ,ze komuś się przyda ta instrukcja.
Jakies pytania to walić smiało na forum lub pw