jak chcesz wyłączyć tylko na jakiś czas to wyciągnij bezpiecznik... tylko nie ma pewności że będą Ci koła równo hamowały
jak na stałe to ja miałem to zrobione prościej niż jest opisane na racingforum... i to w aucie do jazdy na co dzień...
najpierw zobacz czy z pompy hamulcowej masz 2 czy 4 wyjścia... jak 2 (a pewnie tak jest) idziesz do sklepu i kupujesz trójniki do połączenia rurek hamulcowych...
wykręcasz z pompy i łączysz rurki (trzeba się trochę pobawić żeby je dobrze ułożyć)
-pierwszy trójnik- pompa lewy przód i prawy tył
-drugi trójnik- pompa-prawy przód i lewy tył...
żadnych korektorów czy innych pierdół ja nie dokładałem...
oczywiście po wszystkim dokładnie odpowietrzasz cały układ...
ja przy wyciągniętym bezpieczniku na rolkach miałem nawet 15-20 % różnicy w sile hamowania na przednich kołach
... po wywaleniu pompy około 1%
co prawda robiłem to przy japońskim aucie ale BMW też powinno znieść taki zabieg