michalek206 napisał(a):ho ho czyli taka automatyczna gleba a powiedzcie mi jeszcze bo będę bawił się od razu zwrotnicami.Dlaczego ludziska zmieniają na te od e36 zamiast dłubać przy ori e-30?? czytałem temat Darka DTS i chyba miał problemy z odbijaniem kiery.Ta zwrotnica e36 jest dużo lepsza do modów z powiększaniem skrętu? Wiem,wiem że to wielka tajemnica ale nie chodzi mi o to jak to robicie tylko o to czy wogule się zaczynać bawić ori zwrotnicą.
michalek206 napisał(a):chyba jednak zostanę przy 4x100...mam komplet 17' i nie chce ich zmieniać , co do hamulca to jak dla mnie to słaby...ale kupiłem już większe i dlatego wolałbym zostać przy ori zwrotnicy.Na dniach może coś zacznę z tym robić.Wolałbym nie spawać zwrotnic tylko zastosować coś takiego jak wisefab.No ale jeszcze się zobaczy:P
michalek206 napisał(a):pewnie że się sprzyda chce zrobić właśnie tak samo.teraz poszukuje rurki co by ją można nagwintować,tylko trudno znaleźć taką 51mm wew,a z 56-57 zewn.
Młody_71 napisał(a):michalek206 napisał(a):pewnie że się sprzyda chce zrobić właśnie tak samo.teraz poszukuje rurki co by ją można nagwintować,tylko trudno znaleźć taką 51mm wew,a z 56-57 zewn.
We wrocławskim centrostalu kupiłem 55x2mm i wyszło wszystko spoko, tokarz bez problemu ogarnął temat.
pozdrawiam
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości