Heja.W tamtym tygodniu wysłałem amory Koni to naprawy i dzisiaj mi doszły
gość wziął 150zł/szt,wymienił olej,dowalił gazu i zmienił uszczelki a do tego naprawił tą regulację
polecam;) żeby nie było że jestem reklamiarz to jakby ktoś chciał namiary to pw
Ok,wreszcie zrobiłem zawias i odbyłem pierwsze jazdy więc się pochwale co by się przydało osobom które będą robić taką samą przeróbkę.
Kombinowałem żeby dorwać rurę i ją nagwintować i dorobić regulacje ale zniechęciła mnie dostępność/cena rur bezszwowych więc kupiłem zestaw od gościa dispol.
Gwin+pierścień reg.+sprężyna , do tego górne mocowanie sprężyny miałem już z gwintu od golfa.Dorobiłem tylko u tokarza taką tulejkę do tego i kupiłem cambery 3d od silver-a,a do tego amory regulowane koni,z czego dwa przednie dałem do regeneracji.Z zamontowanie problemów nie było,czeba było tylko lekko zeszlifować kolumnę o jakieś setki mm.Zestaw sprawuje się bardzo fajnie,sprężyny mimo że wyglądają na bardzo twarde są takie hmm w skali od 1-10 to na 7.