michalek206 napisał(a):chyba jednak zostanę przy 4x100...mam komplet 17' i nie chce ich zmieniać , co do hamulca to jak dla mnie to słaby...ale kupiłem już większe i dlatego wolałbym zostać przy ori zwrotnicy.Na dniach może coś zacznę z tym robić.Wolałbym nie spawać zwrotnic tylko zastosować coś takiego jak wisefab.No ale jeszcze się zobaczy:P
Jesli chodzi o hamulec , u siebie w e30stce mam m54b30 , hamulce caly komplet od wersji 325i seria i na poczatku faktycznie hamulec byl sredni i sie szybko gotowal . Rozwiazanie zalozenie podwojnego serwa ( np od wersji ix , badz od omegi B sa takie same) i do tego wszedzie wezyki w stalowym oplocie i sportowy plyn hamulcowy diamondblack ( ma podwyzszona odpornosc na temperature ) . Efekt , hamulec zrobil sie twardy i mega mocny i co najwaznijsze jeszcze nigdy po przerobce nie udalo mi sie go "zagotowac" mimo wielu sciganek po miescie , nigdy mnie nie zawiodl , zdecydowanie polecam jesli ktos chce zostac przy serii .
Jak idzie modzenie gwintu , ruszylo sie cos w temacie ? Robisz na gruba czy cienka lage ?