Z tego co ja zrozumiałem wystarczy z wahacza od e46 wycisnąć swożnie i wprasować nowe bo te orginalne średnicą nie będą pasować do budy e30.
Później z racji tego ze wahacz ma dłuższe rami tj. na odcinku buda piasta jest go więcej trzeba dać dłuższe drążki.
Powyższy tekst jest teorią do której doszedłem męcząc zacnych użytkowników tego forum
swoimi pytaniami ale coś mi się zdaje że i tak wszystko w pranu wyjdzie bo np nie wiem dlaczego wszystkim brakuje drążka tylko z jednej strony
Mój plan to jaknaszybcie wprowadzić tę teorie w życie i zrobić coś a amorami bo chce beton
Temat nie powinien umierać z racji tego że e30 to pionier driftu w polsce
Temat ten mi już wiele dał bo np. odpuściłem sobe mod na zawieche z e36 5x120... żeby to dobrze wykonać trzeba zainwestować kwote za którą można kupić e30-ke, nie mówie że jakiś ideał ale coś dobrego pod SWAP. Mam 16" na rozstawie 4x100 i pięknie wygląda a i tak niszcze 14-tki bo mam tego tyle że przestają się u mnie mieścić
Na 16-ki najzwyczajniej mnie nie stać
Wielki pozdro dla ciebie Bambusa za to że podjełeś temat.
Ty co masz u siebie?