Pobadałem trochę temat i E34 z tyłu ma dwa rodzaje łożysk.
Jedne ma wymiary 42x80x42 - modele 530i 88-95 i touring 91-96 podobno
Drugie ma wymiary 37x74x45 - każdy inny model podobno
E30/e36/e36comp/z3 mają również dwa rodzaje łożysk
Jedne ma wymiary 39x72x37 bęben
Drugie ma wymiary 42x75x37 tarcza
Jeśli wymiary podane to Śr wewnXŚr zewnXszer
To do wahaczy na tarczy podejdzie piasta e34 bez kombinowania, a do wahaczy bębnowych łożysk jest w opór od 30pln za szt do 150pln o wymiarach 37x72x37.
Idąc dalej tym tokiem. Jeśli komuś nie potrzeba piast z e34, można do wahaczy z e30 - obojętnie czy na bębnie czy na tarczy, wcisnąć piasty z e36. Tylko trzeba uważać bo piasty e36 różnią się między sobą w zależności czy to bęben czy tarcza (mają inne numery katalogowe). W z3 piasty także się różnią w zależności od wersji silnikowej (wahacze na tarczy) Również mają inne numery katalogowe. Piasty w compact 318ti a 323ti także mają inne numery katalogowe więc także mogą się różnić między sobą. Jarzma zacisków w TI i Z3 są takie same. E30 i E36, oraz E34 mają różne jarzma.
Wahacz w e30 na małym łożysku występuje w modelach z bębnami. Z łożyskiem dużym w modelach z tarczami, oraz ABS i w touringach.
To tyle na pierwszy rzut oka. Jeśli ktoś ma zbędne zawieszenie z e34 z chęcią przyjmę w celach "poznawczych"
stan obojętny