Alfa romeo 166 3.0 ma tez 4 tłoczki Brembro. Audi wszelkiej maści z literką "S" z przodu. E38 wydaje się łatwo dostępne i myśle że w miarę tanie.
jutro bede miał zaciski , a mam tarcze 300mm z bmw na stanie i jakaś300 z forda,zacisk z bmw e38 tez mam na stanie, zrobię ci jakaś fote jak na tym to lezy.
Jak obiecąłem, zobilem fotki, na tarczy 300 x 22 z e46, zdecydowanie lepsza bylaby np 305 z alfy czy 308 z VW. Zacisk alfy, jeśli dobrze zmierzyłem tłoczki 35mm,nie rozbierałem go.
Zacisk merca tłoczki 40 i 38, jeden jest większy drugi mniejszy z każdej strony.
Zacisk zaciskiem ale tarcze nie lepiej po rozstawie srub dobierac do auta w ktorym ma byc czy wiercisz nowe otwory? Czy w mazdzie robisz jakas konwersje piast?
Wierce, tarcze najlepiej dobierać po grubości średnicy i odsadzeniu, otwór centrujący można roztoczyć lub wbić pierścień, Znalezienie odpowiedniej tarczy z rozstawem 4x100 do mx-5 graniczy cudem, a zmieniając rozstaw trace ogromne ilosci tanich felg do upalania :] jeśli uzywasz felgi do 16, a do upalania na tył 14-15 okazyjnie 16, to jest to chyba najlepszy rozstaw
http://bremboaftermarket.com/En/Car_Dis ... hMode=Size Masz tu taki fajny katalog, ustaw sobie 300mm czy tam do 315 po 16 felge wchodzi, i grubość , najwięcej jest takich okołu 28-30 , no i wpisz sobie wysokośc , albo sprawdzaj po prostu takie tarcze jakie cie interesuja/