mam pytanko, byłem dzisiaj w karpaczu w parku maszyn i wszystkie e30 które widziałem miały cambery ustawione na max negatyw i max KWSZ
porównywałem to do nissana i tam KWSZ jest minimalny więc i koło przy skręcie nie kładzie się w pozytyw więc na wprost nie trzeba robić takiego negatywu żeby to zrównoważyć (dobrze myślę?) i wtedy lepsza przyczepność przodu tak?
jedyne co mi przychodzi do głowy to to że przy max KWSZ zwiększa się mechanical trail i kiera lepiej odbija?
nie wiem jakie zwrotnice mieli ale przyjrzałem się e46 z wiesefab i tam sworzeń wahacza był przestawiony na adapterze do przodu, i dzięki temu KWSZ dużo mniejszy niż w innych bmw (a bardziej jak w nissanach) i chyba dzięki temu większy mechanical trail
wychodzi na to że w e30 wystarczyłoby zmienić zwrotnice na takie gdzie sworzeń wahacza jest wysunięty bardziej do przodu względem osi koła?
dobrze zrozumiałem teorię?