Nikikin napisał(a):drift-rak, a jakiej średnicy i grubości ścianki użyłeś do wahaczy?
mtey napisał(a):Chłopaki mam zamiar zwiekszyć kwsz w e36 wiercąc kielichy. Mam przedłużone wahacze o 5cm i acentryki oraz adaptery 20% i bez ackermana , niestety kiera nie wraca zbyt ochoczo. O ile centymetrów cofnąć górne mocowania do tyłu ? Czy jeżeli zmniejszę negatyw to również kiera szybciej odbije ? Pozdrawiam
e30 owner napisał(a):Żaden kąt nie odpowiada za wracanie kierownicy - zrozumcie to Za wracanie kierownicy odpowiada prosta na gruncie od osi koła do przedłużenia linii KWSZ. Z angielskiego zwane "mechanical trail" ... A dlatego kiera szybciej wraca po zwiększeniu KWSZ bo zwiększenie KWSZ zwiększa - wydłuża "mechanical trail" czy "moment prostujący" jak to coel pisze, i jak tam inaczej sobie to nazwiecie. Jeśli zrobicie sobie zwrotnicę gdzie przedłużenie linni KWSZ przy gruncie spotka się na wysokości osi koła to nawet 20* KWSZ nie będzie wam prostowało kół. A zróbcie "mechanical trail" 5 - 7cm i KWSZ 0* to zobaczycie jak kiera ładnie powraca.
wieprzowina.pl napisał(a):Panowie a cco gdyby zrobić coś takiego?
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=105209
Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości