SEBA200SXS13 napisał(a):drift-rak napisał(a):SEBA200SXS13 napisał(a):doradzi ktoś coś ?
jedz na hamownie. moim zdaniem nie bedzie mialo takie rozwiazanie wplywu na moc tylko pytanie czy wydech w jakis sposob byl liczony? czy rury nie za grube a tym samym wydech za luzny?
na hamownie oczywiście pojadę ... chciałem poprostu wiedzieć czy wszystko ok jeszcze jak auto było u spawacza żeby móc coś zmienić ale teraz już mam go u siebie i po "ptokach " co do rur to mają taką samą średnice jak seryjne kolektory a potem łączą sie w 3 cale więc chyba będzie dobrze
No to za luzny raczej. W wolnossaku caly wydech ma znaczenie i powinienes sie dowedziec przed spawaniem jakiej srednicy zastosowac rury przy planowanej dlugosci calego ukladu i jakie zastosowac tlumiki. Skoro juz masz go gotowego jedz na hamownie i zobaczysz co tam wyjdzie. Akurat m60/62 nie znam na tyle wiec moge sie mylic ale sporo ostatnio eksperymentowalismy z vq35 nissana dokladnie w kwestii wydechu od kolektorow do koncowych tlumikow w aucie wsadzonym na hamownie wiec cos tam z praktyki wiem.
Na zapas sie nie martw najwyzej pozniej bedziesz poprawial jesli beda znaczace spadki. Dobrze chociaz ze kolektory masz z odpowiednia srednica