KALI napisał(a):Też bym obstawiał brak wachy przejedz się z AFR em od razu wyjdzie o co chodzi.
przez pusty 8 lip 2011, o 10:39
Wczoraj zmierzyłem sondę ( co prawda miernikiem ) i wyszło że sonda pracuje w przedziale 0,3 - 0,46 , ale wynik ten bardzo powoli się zmieniał. Wychodzi na to, że przy takich parametrach sonda jest raczej uszkodzona....?????
ADAMAT napisał(a):Warunki do sprawdzenia sondy silnik nagrzany obroty podwyższone np między 2 a 3 tyś, im wyższe tym częstotliwość sinusoidy większa,
prawidłowa praca sondy 1V jak sam parametr pokazuje powinna wahać się w przedziale 0-1V, w rzeczywistości pracują od 0,15 do 0,95V
wartość 0,5V jest to wartość przy której lambda = 1 czyli AFR 14,4:1 idealna mieszanka, mieszanka uboga do ok 0,15V, bogata powyżej 0,7V
częstotliwość sinusoidy dla obrotów 3 tyś ok 1Hz
jak się domyślam wykonałeś pomiar na wolnych obrotach,
KALI napisał(a):Też bym obstawiał brak wachy przejedz się z AFR em od razu wyjdzie o co chodzi.
szuger napisał(a):a jakie masz przełożenie dyfra, i przy jakiej prędkosci podrużowanie takei spalanie?
Powrót do Silniki i układ napędowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości