e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Baluciak » 22 lut 2010, o 22:32

Chciałbym uzyskać waszą opinię ktory z trzech typow modyfikacji jest lepsze do driftu

1 e30 z m30b35 + turbo ( szacowana moc 350 KM )
lub
2 e30 z m60b40
lub
3 e30 z S52B32

Z racji podobnych kosztow projektu chcialbym uzyskac opinie co jest za a co przeciw i ktora modyfikacja lepsza
Avatar użytkownika
Baluciak
Touge Drifter
 
Posty: 187
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 22:36
Lokalizacja: Płońsk

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez musk » 22 lut 2010, o 23:00

Ja mogę odrazu napisać jakie będą opinie ;)
Większość będzie pisała żeby pakować na ślepo m60b40 ponieważ V-ka jest debiloodporna a Veber będzie bronił S-ki :grin:
Avatar użytkownika
musk
Touge Drifter
 
Posty: 296
Dołączył(a): 8 mar 2009, o 23:28
Lokalizacja: Łódź / Bełchatów

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Veber » 22 lut 2010, o 23:59

Zawsze i uważam, że przy częstej wymianie oleju S50 pod postacią każdą jest nie do zarżnięcia, a na alpha-n'ie kręcą się do ponad 9tyś. Żadna seryjna V'ka tego nie przeżyje chyba że... S65B40.
Avatar użytkownika
Veber
Touge Drifter
 
Posty: 742
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez BLACHA » 23 lut 2010, o 08:36

Moje skromne zdanie

Pytasz o porównanie dwóch seryjnych silników z modyfikowanym, trochę ciężko ci na to odpowiedzieć.
Jeśli na zakup M30 i jego modyfikacje pod turbo chcesz przeznaczyć tyle co na M60 to będzie to drut i non stop awarie. Na jakiej podstawie twierdzisz że to podobne pieniądze :confused: z tego co się orientuje to S50 będzie droższy ze dwa razy jak M60...
A wracając do pytanie który najlepszy to:
S50 niska masa silnika i i szaleństwo obrotów
M60 bardzo wysoki moment obrotowy dostępny już z samego dołu
M30 + mod na turbo pełen zakres możliwości w zależności kto ci to ogarnie i ile chcesz wydać sosu
:helpless:
Avatar użytkownika
BLACHA
DRIFTER
 
Posty: 1298
Dołączył(a): 23 sty 2009, o 09:37
Lokalizacja: Strzegom

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Baluciak » 23 lut 2010, o 08:50

silnik m30b35 mam na stanie , s52b32 mam mozliwosc tanio kupic a m60b40 ( wszystko od poczatku trzeba zakupic wraz ze skrzynia) dlatego cenowo wyglada tak samo.

Co do m30b35 z racji ze jest na stanie inwestycja w turbo 10 tys

jezeli ktos jeszcze moze sie wypowiedziec to bede wdzieczny
Ostatnio edytowano 23 lut 2010, o 10:54 przez Baluciak, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Baluciak
Touge Drifter
 
Posty: 187
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 22:36
Lokalizacja: Płońsk

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Karol_e28 » 23 lut 2010, o 10:10

Inur napisał(a):S52 ma 240 koni .... M30 z turbo to będą same kłopoty


Może nie kłopoty, ale napewno silnikom z turbo trzeba poświęcić więcej uwagi

Tak na dobrą sprawę do tej pory w polskich zawodach nie było ZDROWEGO m30 + turbo.
Avatar użytkownika
Karol_e28
Touge Drifter
 
Posty: 722
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 14:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Baluciak » 23 lut 2010, o 11:00

Inur napisał(a):S52 ma 240 koni czy jakoś tak. Na dobrą sprawę bliżej mu do M52 niż do emki. Gdyby była mowa o S50 albo S54 to już zupełnie inna sprawa. S52 za słabe, M30 z turbo to będą same kłopoty, pozostaje M60 i z tych trzech to bym wybrał.



S52B32 MA 321 KONI wiec to nie 240 . Czyli m30b35 + turbo odrzucam

zostaje wybrac : m60b40 i s52b32
Avatar użytkownika
Baluciak
Touge Drifter
 
Posty: 187
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 22:36
Lokalizacja: Płońsk

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Veber » 23 lut 2010, o 11:45

S50B32 ma 321KM
S52B32 ma 240KM
i w zasadzie poza nazwą mają ze sobą niewiele wspólnego.
Avatar użytkownika
Veber
Touge Drifter
 
Posty: 742
Dołączył(a): 16 wrz 2008, o 11:51
Lokalizacja: Wrocław

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Baluciak » 23 lut 2010, o 12:14

Ok potraktujmy ze to jest 320 KM bo tak na dobra sprawe silnik ktory moge miec to S50B30 sznicera ( z tego co wiem ma on o 40 KM wiecej niz M )
Avatar użytkownika
Baluciak
Touge Drifter
 
Posty: 187
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 22:36
Lokalizacja: Płońsk

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Karol_e28 » 23 lut 2010, o 12:25

s52 to wersja na USA?
Avatar użytkownika
Karol_e28
Touge Drifter
 
Posty: 722
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 14:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez P@welll » 23 lut 2010, o 13:12

Karol_e28 napisał(a):s52 to wersja na USA?


tak ;)

jak dal mnie to znowu do niczego nie prowadzący temat, o każdej z w/w opcji na forum było wiele razy.
Ja gdybym miał pieniądze postawił bym na s50b32, ale jakieś s50b30 "sznicera" to bym sobie darował. Wychodzi na to ze znów zostaje V-ka(której ja osobiście nie lubię).
Pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
P@welll
DRIFTER
 
Posty: 401
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 13:40
Lokalizacja: Knurów (slask)

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez henio » 23 lut 2010, o 13:15

A ja na 3,5 + T. Dlaczego?? Bo to idiotoodporny silnik + turbo - czego chcieć więcej?? Zwłaszcza że ma fajny stopień sprężania... Niektórzy to zachwalają, jest wiele takich projektów...
Avatar użytkownika
henio
Touge Drifter
 
Posty: 474
Dołączył(a): 9 mar 2009, o 21:59
Lokalizacja: Częstochowa

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez P@welll » 23 lut 2010, o 13:32

henio napisał(a):A ja na 3,5 + T. Dlaczego?? Bo to idiotoodporny silnik + turbo - czego chcieć więcej?? Zwłaszcza że ma fajny stopień sprężania... Niektórzy to zachwalają, jest wiele takich projektów...


idiotoodporny + turbo = mniej idiotoodporny silnik, w jakim stopniu to się zmieni zależy już tylko od $$$
Avatar użytkownika
P@welll
DRIFTER
 
Posty: 401
Dołączył(a): 29 gru 2007, o 13:40
Lokalizacja: Knurów (slask)

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Karol_e28 » 23 lut 2010, o 13:34

żaden silnik turbo nie jest idiotoodporny :) :D
S52- http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 424&hl=USA
Avatar użytkownika
Karol_e28
Touge Drifter
 
Posty: 722
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 14:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: e30 z m30b35 + turbo czy m60b40 czy S52B32

Postprzez Baluciak » 23 lut 2010, o 14:24

a czy slyszeliscie cos o silnku s50b30 sznicera , jakie sa jego parametry i czy naprawde ma 320 Koni a co wiecej z czasem jak zakul silnik i wsadzil turbo powiedzmy koszt ( uturbienia 15 tys ) to na jaka moc mozna liczyc

chodzi o przyszlosciowy rozwoj bo m60b40 to tylko ta jednostka i koniec modeyfikacji chyba ze sie myle
Avatar użytkownika
Baluciak
Touge Drifter
 
Posty: 187
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 22:36
Lokalizacja: Płońsk

Następna strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości