Co zrobić z miską w m20b25?

Dobór i modyfikacje silnika oraz przeniesienia napędu.

Re: Co zrobić z miską w m20b25?

Postprzez Tarapat » 17 gru 2009, o 02:37

:superwow: No cóż w takim razie CH mu w D jak taki z niego majster. Ogólnie po ptakach, bo miska kupiona. Zobaczę jak to ta druga to może jeszcze ją kupię, najwyżej zaciągnę pożyczkę u rodziców ( :grin: bez zwrotną rzecz jasna)
Ja staram się uczyć na błędach innych więc nich inni pouczą się też coś ode mnie :D .
Dzięki za obrazowe wyjaśnienie sprawy. Na pewno się przyda innym, bo z tego co wiem to miski mają to do siebie, że "lecą" nie raz i u nie jednego :lollol: .
Avatar użytkownika
Tarapat
Touge Drifter
 
Posty: 300
Dołączył(a): 8 lip 2009, o 01:33
Lokalizacja: Driftówek (Wołomin)

Re: Co zrobić z miską w m20b25?

Postprzez Grzesi(E30)k » 17 gru 2009, o 11:07

Z tego co widzÄ™ to ta stalowa nie ma tylko miejsca na czujnik poziomu oleju. Ale po co komu CheckBoard w aucie do sportu :P
Avatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 30 lip 2009, o 22:50
Lokalizacja: B-stok

Re: Co zrobić z miską w m20b25?

Postprzez Tarapat » 26 sty 2010, o 21:14

Długi czas minął od ostatniego postu, ale w końcu zamontowałem osłonę miski olejowej. Zamieszczam zdjęcia i krótki opis dla tych którzy jeszcze jej nie posiadają, bo niewiedzą jak to zrobić (tak jak ja do niedawna). Niema co czekać, bo skoro jesteście na tym forum to prędzej czy później będzie wam potrzebna.

Samochód w którym zakładałem osłonę to BMW e30:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak wyglądała miska po feralnym dniu :shock:

Obrazek
Obrazek
Poszedłem na łatwiznę i kupiłem coś takiego na allegro (razem z przesyłką 150zł)

Obrazek
Kupiona miska nie była niestety pozbawiona wad, co widać :glare:

Obrazek
Obrazek
Wybrane śruby, których użyliśmy do mocowania płyty (długie śruby są na ampul i zastąpiły seryjne śruby od maglownicy, krótkie natomiast zostaną umieszczone w przednim pasie) :thumbsup:

Obrazek
Do płyty przyspawaliśmy płaskownik i wywierciliśmy dziurę szerokości głowy długiej śruby. Następnie przyspawaliśmy następny płaskownik z wywierconym otworem szerokości samej śruby (osobiście radzę dospawać jeszcze jeden płaskownik ze względu na odstęp między korkiem, a płytą). Operacja ta pozwoli na to, żeby łeb śruby chował się i płyta była całkowicie gładka w tym miejscu. Sprawi to również, że powstanie niewielki odstęp między miską, a płytą co zapobiegnie przenoszeniu drgań z silnika na karoserię samochodu.

Obrazek
Następnie wywierciliśmy otwory w pasie przednim. Umieścimy w nich wcześniej przygotowane nakrętki krótkich śrub.

Obrazek
Obrazek
W płaskowniku nawierciliśmy otwór szerokości łba śruby i zespawaliśmy to wszystko razem

Obrazek
Przygotowany wcześniej płaskowniki przyspawaliśmy do pasa przedniego

Obrazek
Obrazek
Naprawę gładko :good:

Obrazek
Dospawam jeszcze jeden płaskownik, żeby był większy odstęp między osłoną, a korkiem spustowym oraz wypoziomuje płytę, ale to już kosmetyka

Obrazek
Efekt końcowy uważam za całkiem sympatyczny (koszt czasu i robocizny mojego kolegi 100zł)

Chciałbym podziękować wszystkim z forum za pomoc merytoryczną jak i za zdjęcia które przyczyniły się do powstania wstępnego projektu. Dzięki wam uzyskałem efekt, który w pełni mnie satysfakcjonuje. W lato będę iskrzył na mieście :grin:
Ostatnio edytowano 27 sty 2010, o 00:06 przez Tarapat, Å‚Ä…cznie edytowano 16 razy
Avatar użytkownika
Tarapat
Touge Drifter
 
Posty: 300
Dołączył(a): 8 lip 2009, o 01:33
Lokalizacja: Driftówek (Wołomin)

Re: Co zrobić z miską w m20b25?

Postprzez DoktorKazdaDiagnoza » 26 sty 2010, o 21:55

coeldrift napisał(a): po co komu CheckBoard w aucie do sport



Święte słowa :-)

PS. Kolorowe lampki to ja wolę na choince, w moim aucie ten CheckBoard i tak by świecił wszystkim co fabryka "dała" :-))


Ja tam wole miec, chociazby ze wzgledu na olej czy tez plyn. Wiadomo, takie rzezcy sprawzda sie biezaco na treningu, przed i po ale przezorny zawsze ubezpioeczony :good:
DoktorKazdaDiagnoza
Touge Drifter
 
Posty: 563
Dołączył(a): 15 wrz 2009, o 22:09
Lokalizacja: BMW Åšwidwin DT

Re: Co zrobić z miską w m20b25?

Postprzez Grzesi(E30)k » 26 sty 2010, o 23:01

Skaranie Boskie z tymi miskami w Bmw generalnie.

W M20 akurat jest jeszcze OK ale taki M40 czy E30 M50 to jest mały koszmar.

Tutaj miska kolegi M40 po mały dobiciu zawieszenia na bruku.

http://zapodaj.net/images/889eb554c1eb.jpg

http://zapodaj.net/images/6e1641ff8515.jpg



Sam w swoim M50 rozważam przeróbkę miski i chyba naprawdę trzeba poszperać solidnie po necie, pooglądać sprawdzone konstrukcje z komorami przelewowymi i takimi tam bajerami ,a potem brać wymiary i robić rysunek dla spawacza :/
Avatar użytkownika
Grzesi(E30)k
Touge Drifter
 
Posty: 116
Dołączył(a): 30 lip 2009, o 22:50
Lokalizacja: B-stok

Re: Co zrobić z miską w m20b25?

Postprzez Mystic8 » 27 sty 2010, o 15:51

W mojej byla na chwile zalozona ta oslona o ktorej pisze coeldritft. Na glebie -80 nie dalem rady wjechac do domu i musialem ja sciagac na drodze. Wiec jesli masz jakas wieksza glebe to nie polecam.
Mystic8
Amator
 
Posty: 24
Dołączył(a): 22 gru 2009, o 18:59
Lokalizacja: Żory Alko Team

Poprzednia strona

Powrót do Silniki i układ napędowy

Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości