choody napisał(a):Jeśli to m50 serii 5 to musisz wymienić miskę wraz z pompą, lub samym smokiem, bo w e36 miska i jest za belką a w 5 jest przed belką, elektryka - nie powiem bo nie wiem - łapy + poduchy od m50 z e36 wał z 1.8 odpada bo za długi będzie, dyfer w zależności jakie ma przełożenie, może zostać lub nie chłodnica zapewne mniejsza jak w 325i więc też do wymiany.....hmmm to raczej wszystko
Więc popatrz ile Tobie wyjdzie ten zestaw+miska i inne pierdoły a ile wyjdzie gotowiec z e36, a wieść po wsi lata że m50 bez vanosa troszkę lepsze jest (podobno wytrzymalsze, ale na pewno vanos w m50 lubi się sypnąć) niż to z vanosem.
pozdrawiam
choody napisał(a):Nie takie słabe - jak nie przegrzejesz to nie do zaje...chania - głowice po przegrzaniu silnika lubiły pękać w m20b25. Zobacz ile latają 12 zaworowe m20 - ja osobiście miałem silnik m20b20 340 000km nalatane 40 000 na lpg i latał jak ta lala bez żadnego generalnego remontu przez cały swój żywot - nawet uszczelka pod głowicą nie była tknięta, żadnych przedmuchów itd szła podobnie jak is (podobnie - czytaj nieznacznie dostawała:) ). M50 - głowice pękają w naprawdę hardcorowych przypadkach - słyszałem tylko o jednym jak typowi wywaliło płyn chłodniczy a dalej palił laka, a tak 400 - 500 konne m50 dają radę jak każdy silnik o który się dba. Tylko te vanosy po pewnym czasie zaczynają gruchotać
pozdrowionka
choody napisał(a):A nie można do sprawy podejść - sprzedać is'a a kupić 325?? śmiem twierdzić że na takiej operacji nie stracisz, a gdy dołożysz te 2-3 koła co potrzebne jest na swap (jeśli robiłbyś sam) ładne 325 kupisz, bez pieprzenia się ze swapami. Po co sobie życie utrudniać??
pozdrowionka
choody napisał(a):Skoro tak sprawa wygląda, to wrzucaj motorownie, kabelkami się nie przejmuj, w razie jak nie zagra to możesz poprowadzić do jakiegoś elektryka i za stówkę będziesz miał podłączone .....
Powrót do Silniki i układ napędowy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości