Siema po dość długiej nieobecności potrzebuje kilku informacji.
Silnik odpalony na osprzęcie m60 lecz nie jeździ jak powinien a mianowicie przy przyspieszaniu tak jakby przerywał czuć wyraźnie że silnik jest zalewany i tu moje pytanie
- czy sondy z m62 są takie same jak w m60 bo mam te z m62 i po podłączeniu kompa coś tam pracują lecz gdy auto pochodzi chwile milkną i pokazuje wartość 1250mA jak dobrze pamietam.
- na zegarach obroty silnika ładnie się trzymają (słychać jakieś przerywanie al chyba przez te przelewanie paliwem) lecz odczyty na kompie falują 480 -> 180 ->0 po czym znów pokazuje coś z okolic 480 obr/min i skacze w kółko .
- Czujnik powietrza zasysanego może być z m62 czy musi być z m60? bo wywala mi jego błąd.
- wywala jeszcze błąd kąta wychylenia przepustnicy, nie ruszając jej wartości skaczą uszkodzony czujnik czy tak jak wyżej musi być z m60 ?
- może ktoś wie jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu bo obecnie pokazuje 108
dzięki za wszelkie informacje co może być nie tak a jak by ktoś jeszcze miał inpe lub działający link do pobrania będę wdzięczny
Pozdrawiam