Usługa od kolegi czy od firmy, za darmo czy odpłatnie - co za różnica?? Chyba że chodzi o "fame" napędzaną zjawiskiem "top secret"
Pogadaj z kolegą może podpowie lub Ty będziesz mógł podpowiedzieć (podpowie tzn nie musi dawać przepisu jak na szarlotkę) co zrobił że jest taki miód i malina.
Ja kombinowałem z całym wózkiem z e34 swego czasu - już nie chodziło o wytrzymałość, a o tanią konwersję na 5 szpilek. Ale po przymierzeniu belki, i spojrzeniu na wahacz, na to że trzeba robić mocowanie sprężyny, co będzie kolidować z przegubem raczej (jeśli dobrze pamiętam), na to że ucho amora jest w innym miejscu jak w e30/e36compact więc dalsze problemy i dalsza kasa. Ogólnie temat odpuściłem bo części co prawda są w cenie złomu, ale roboty jest tyle z tą zawiechą od e34 de facto że lepiej jest założyć wahacz od compacta. Ale tutaj zostajemy z problemem półosi. I z tego co wyszukałem można założyć półosie od e34/e32. Z piastami od e34/e32 łożyska podobno zewnętrzną średnicę mają taką samą jak w compact, więc wymiana łożysk i piast to raczej nie duża rzeźba, kwestia pozostaje flanszy dyfra, na pewno trzeba będzie zmienić, i teraz pytanie jest następujące - czy trzeba kombinować dużą głowę i wtedy flansze wymienia się p&p (raczej), czy podejdą też do małej głowy?? Tego nie wiem. Ale według mnie gra warta świeczki. Tak samo przeróbka wahacza od e30 na wahacz od compacta (problemem są jedynie jarzma zacisków od compacta) czy przeróbka wahaczy compacta z bębna na tarczę. BMW ma ogromną unifikację części - kwestia mozolnego siedzenia i kombinowania.