motoszajbus napisał(a):a to tych 5 tys sie wkreca tak smialo czy tez wolniej niz powinna? jezdziles tym - jak to sie zbiera do tych 5 tys?
jak juz osiagnie 5 tys to co sie dzieje prycha kicha, przerywa, rowno chodzi?
sprawdzales zawor cisnienia paliwa na listwie wtryskowej?
wkreca sie bardzo dobrze do tych 5 tys. jezdzilem zbiera sie bar5dzo dobrze ale tylko do 5tys. przy 5tys. jak by odciecie. wku**ia mnie to juz powoli.
mtey napisał(a):nie czasem urwany ząbek na kole pasowym ?
Bardzo dobre pytanie bo nie wpadlo mi to do glowy. jutro sprawdze i dam znac. mam nadzieje ze to jest TO!!!
e30 owner napisał(a):Z wałkiem chodzi o to że się wycierają, dźwigienki się wybijają i później cyrki są. Sprawdź czy przepływka nie jest zasyfiona i się nie przycina. Ciśnienie na listwie, wtryski czy są oryginalne. Rozrząd czy nie jest przestawiony. Wydech czy nie jest przytkany. Może jakaś nieszczelność w dolocie.
A próba olejowa Tobie powie czy przypadkiem nie masz problemów z nieszczelnymi zaworami. I w jakiej kondycji masz pierścienie.
A pośpiech w mechanice zawsze prowadzi do jeszcze większych kłopotów niż masz. Jak masz robić na odpier.ol to nie rób wcale.
wydech caly w przelocie wiec nie jest przytany.na kompie ostatnio pokazalo mi "10- sonda lambda - regulator" no ale to napewno nie jest problemem z wkrecaniem sie