SaikoD Smal - Bmw E30
Napisane: 10 sie 2012, o 01:31
W tym wątku będzie można na bieżąco śledzić zmiany w driftowozie Smal'a - Bmw E30
Na początek, aktualna specyfikacja :
Bmw E30 3,5
Marka i Model
-BMW E30 Coupe 88’ bez szyberdachu
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
Swap jednostki na 3.5l m30b35
Moc wg. hamowni 180 KM/ 240 Nm
Modyfikacje Zawieszenia:
Poliuretanowe elementy zawieszenia w całym aucie.
Przód:
-konwersja zawieszenia na 5x120 od e36
-zawieszenie gwintowane AP Racing + Camber plates by PUZ
-skręt i wahacze by PUZ
-maglownica od e36
Tył:
-konwersja wahaczy na 5x120 od e36 Compact
-sprężyny AP Racing + amorki Bilstein B6
W planach zawieszenie gwintowane KW DriftSpec
Układ Napędowy:
-dystanse zmieniające rozstaw z 5x120 na 5x114,3 gr. 3cm na stronę
-felgi stalowe od Jeepa 7J 5x114,3 R15 ET-30
-szpera 100%
-nowe sprzęgło SACHS
-short shifter
Układ Hamulcowy:
Przód:
-hamulce od e36
Tył:
-tarczo bębny od e36 compact
-dodatkowe zaciski oraz osobny układ hamulcowy na ręczny hydrauliczny Shift-R
Modyfikacje Wnętrza:
-kubełkowe siedzenia plus szelkowe pasy
-klatka bezpieczeństwa wg. zał. J
Układ Dolotowy:
-stożek oraz przegroda aluminiowa, dolot w miejscu lampy
Układ Wydechowy :
-dwururka z Xpipem
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
-główny wyłącznik prądu
-dodatkowy wiatrak elektryczny załączany z kabiny
-aluminiowy bak paliwa + swirlpot
-pompka paliwa pomocnicza + główna pompa paliwowa, załączane z kabiny
-przewody paliwowe w oplocie stalowym
Body KIT :
- auto przemalowane na zlotą perłę z palety NISSANA
- stickerbomb na klatce
- zderzak przód i tył od e30 M3- laminat
- progi laminat z allegro
- poszerzone błotniki z przodu z laminatu
- szyby z poliwęglanu
- PEDOBEAR na tylnej szybie
Na początek, aktualna specyfikacja :
Bmw E30 3,5
Marka i Model
-BMW E30 Coupe 88’ bez szyberdachu
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
Swap jednostki na 3.5l m30b35
Moc wg. hamowni 180 KM/ 240 Nm
Modyfikacje Zawieszenia:
Poliuretanowe elementy zawieszenia w całym aucie.
Przód:
-konwersja zawieszenia na 5x120 od e36
-zawieszenie gwintowane AP Racing + Camber plates by PUZ
-skręt i wahacze by PUZ
-maglownica od e36
Tył:
-konwersja wahaczy na 5x120 od e36 Compact
-sprężyny AP Racing + amorki Bilstein B6
W planach zawieszenie gwintowane KW DriftSpec
Układ Napędowy:
-dystanse zmieniające rozstaw z 5x120 na 5x114,3 gr. 3cm na stronę
-felgi stalowe od Jeepa 7J 5x114,3 R15 ET-30
-szpera 100%
-nowe sprzęgło SACHS
-short shifter
Układ Hamulcowy:
Przód:
-hamulce od e36
Tył:
-tarczo bębny od e36 compact
-dodatkowe zaciski oraz osobny układ hamulcowy na ręczny hydrauliczny Shift-R
Modyfikacje Wnętrza:
-kubełkowe siedzenia plus szelkowe pasy
-klatka bezpieczeństwa wg. zał. J
Układ Dolotowy:
-stożek oraz przegroda aluminiowa, dolot w miejscu lampy
Układ Wydechowy :
-dwururka z Xpipem
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
-główny wyłącznik prądu
-dodatkowy wiatrak elektryczny załączany z kabiny
-aluminiowy bak paliwa + swirlpot
-pompka paliwa pomocnicza + główna pompa paliwowa, załączane z kabiny
-przewody paliwowe w oplocie stalowym
Body KIT :
- auto przemalowane na zlotą perłę z palety NISSANA
- stickerbomb na klatce
- zderzak przód i tył od e30 M3- laminat
- progi laminat z allegro
- poszerzone błotniki z przodu z laminatu
- szyby z poliwęglanu
- PEDOBEAR na tylnej szybie