W tym wątku będzie można na bieżąco śledzić zmiany w driftowozie Tommy'ego - Nissanie 200sx s13
Na początek, aktualna specyfikacja :
Nissan 200SX S13
Silnik: SR20DET (250-300KM)
Ważniejsze modyfikacje:
Silnik
swap silnika na SR20DET z S14a
MBC (manual boost controller)
FMIC (front mounted intercooler)
chłodnica oleju
sportowa miska olejowa
Nadwozie
maska z laminatu
nadkola przednie z laminatu
klapa bagażnika z laminatu
tylne szyby z pleksi
Wnętrze
sportowe fotele kubełkowe
szerokie pasy bezpieczeństwa sparco mocowane do klatki
sportowa kierownica 28cm śr.
profesjonalna klatka bezpieczeństwa IRECO w.g. zał. J
wskaźniki boost, temp. oleju oraz EGT (exhaust gas temperature)
Układ paliwowy
sportowy bak paliwa 15l z gąbczastym wypełnieniem
zewnętrzna pompa paliwa walbro 255
Układ elektryczny
główny wyłącznik prądu
akumulator przeniesiony do bagażnika w specjalnym pojemniku
Zawieszenie
XYZ drift spec
regulowane drążki zawieszenia na poliuretanie
tylne wachacze na uniballach
Przeniesienie napędu
zaspawany tylny dyferencjał od nissana sereny (przełożenie 4,6)
sprzęgło spiekowe
lekkie koło zamachowe (6kg)
lekki jednoczęściowy wał napędowy