rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Dział dla osób stawiających swoje pierwsze kroki w driftingu.

rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Qkiel » 30 sty 2012, o 13:37

Witam, mógłby ktoś podać główną przycznę/przyczyny czemu ludzie rezygnują z rb i do nisanow wkladaja 2jz/1jz ? Będę bardzo wdzięczny za każde info. :uklon: . :grin:
Avatar użytkownika
Qkiel
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 21:58
Lokalizacja: Wejherowo

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Reth » 30 sty 2012, o 14:28

Bo ma Trela.

Tak mi sie wydaje, ze to ludzie ida za nim, bo nie wiem co... Fakt, ze silnik jest fajny i w ogole, ale lepiej doiwnestowac rb niz kupowac jz. Takie moje zdanie :)
Avatar użytkownika
Reth
Touge Drifter
 
Posty: 956
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 01:16
Lokalizacja: Łódź

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez karol_yfer » 30 sty 2012, o 14:55

rb pozniej wstaje i ma mniejszego niuta
Avatar użytkownika
karol_yfer
Touge Drifter
 
Posty: 343
Dołączył(a): 19 lip 2009, o 09:27
Lokalizacja: Tuszyn/Łódź

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Reth » 30 sty 2012, o 15:00

Tak jak Pawel Trela mowil:
Rb z nitro chodzi tak samo jak JZ bez niego :)

A tak w ogole to ludzie zaczeli wkladac RB kiedy Trela mial RB, teraz ma JZ i zrobila sie moda na JZ :) Cos w tym jest, co? :)
Avatar użytkownika
Reth
Touge Drifter
 
Posty: 956
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 01:16
Lokalizacja: Łódź

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez johny1900 » 30 sty 2012, o 15:10

1jz jest tańszy w zakupie.
Na moje to nie ma nic wspólnego że ma Trela.
Dawid Karkosik ma RB ma więcej koni i wali lepszy pokaz jeśli chodzi o silnik.
Avatar użytkownika
johny1900
Touge Drifter
 
Posty: 167
Dołączył(a): 16 kwi 2011, o 04:35
Lokalizacja: Toruń

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Binio » 30 sty 2012, o 17:10

Ja wybrałem JZ pomimo iż swap jest duzo bardziej skomplikowany i nie jest wogole P&P , aczkolwiek przy zalozeniu mocy docelowej ~500km koszty sa podobne przy JZ i doinwestowanym RB tyle zę różnica polega na tym ze jak padnie taki JZ to kupuje sie kolejnego słupa za 2-3k i jedziesz dalej bo cała reszta już jest , a w przypadku RB tygodnie rozbierania , badania , zamawiania , składania , docierania etc...

Podejrzewam ze jak by wozić ze sobą zapasowy silnik JZ to mozna by go zmienic w ciągu wieczora przed zawodami :rotfl2:


Reasumujac , koszt serii nizszy przy rb , przy dłubaniu zbliżony , tyle ze zakładając iz będą padały tylko silniki jako część ekspoatacyjne :rotfl: to taniej i szybciej będzie z JZ :banana:
Avatar użytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Ban0ff » 30 sty 2012, o 17:31

Binio napisał(a):Ja wybrałem JZ pomimo iż swap jest duzo bardziej skomplikowany i nie jest wogole P&P , aczkolwiek przy zalozeniu mocy docelowej ~500km koszty sa podobne przy JZ i doinwestowanym RB tyle zę różnica polega na tym ze jak padnie taki JZ to kupuje sie kolejnego słupa za 2-3k i jedziesz dalej bo cała reszta już jest , a w przypadku RB tygodnie rozbierania , badania , zamawiania , składania , docierania etc...

Podejrzewam ze jak by wozić ze sobą zapasowy silnik JZ to mozna by go zmienic w ciągu wieczora przed zawodami :rotfl2:


Reasumujac , koszt serii nizszy przy rb , przy dłubaniu zbliżony , tyle ze zakładając iz będą padały tylko silniki jako część ekspoatacyjne :rotfl: to taniej i szybciej będzie z JZ :banana:


O czym ty mowisz? kto powiedzial ze rbka trzeba rozkrecac po zabiciu? rownie dobrze mozesz wymienic slupek i smigac dalej.

Reth napisał(a):Bo ma Trela.

Tak mi sie wydaje, ze to ludzie ida za nim, bo nie wiem co... Fakt, ze silnik jest fajny i w ogole, ale lepiej doiwnestowac rb niz kupowac jz. Takie moje zdanie :)


Reth napisał(a):Tak jak Pawel Trela mowil:
Rb z nitro chodzi tak samo jak JZ bez niego :)

A tak w ogole to ludzie zaczeli wkladac RB kiedy Trela mial RB, teraz ma JZ i zrobila sie moda na JZ :) Cos w tym jest, co? :)


Ludzie swapowali JZty zanim Pawel go wrzucil do siebie.


karol_yfer napisał(a):rb pozniej wstaje i ma mniejszego niuta


ale tego niuta trzyma do konca obrotow :P
Avatar użytkownika
Ban0ff
Touge Drifter
 
Posty: 399
Dołączył(a): 15 sty 2009, o 17:50
Lokalizacja: Jarosław

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez hades » 30 sty 2012, o 18:47

Nie wiem jak wzglada sprawa z RB ale JZ-ty sa raczej pancerne i mozna w nie dobrze dmuchnac bez kucia. Co do RB to moze ktos inny sie wypowie ;)
hades
Touge Drifter
 
Posty: 170
Dołączył(a): 7 mar 2011, o 23:57
Lokalizacja: Zakopane

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez kremat0r » 30 sty 2012, o 20:25

To jest wojna nie do rozstrzygnięcia zupełnie jak nissan vs bmw czy N/A vs turbo.
Avatar użytkownika
kremat0r
Touge Drifter
 
Posty: 573
Dołączył(a): 4 mar 2009, o 16:20
Lokalizacja: Poznań

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Jajnik » 30 sty 2012, o 20:28

http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=5951

Dobra lektura na poniedziałkowy wieczór. POLECAM

P.S. Proszę MOD'a o nie usuwanie linku gdyż jest w nim wiele ciekawych informacji, których nie trzeba będzie pisać tutaj.
Avatar użytkownika
Jajnik
DRIFTER
 
Posty: 1107
Dołączył(a): 19 lis 2009, o 20:46
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez kanar » 30 sty 2012, o 20:55

dokładnie o tym samym wątku pomyślałem gdy zobaczyłem ten temat, również polecam lekture:) przyda się popcorn i piwo
Avatar użytkownika
kanar
Król Ronda
 
Posty: 66
Dołączył(a): 8 lis 2010, o 21:11
Lokalizacja: Poznań

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez szamanS13 » 30 sty 2012, o 21:18

chyba dosc mocnym ciosem w silniki nissana, a na plus toyoty mial ten temat:
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=3386&st=20

dostep chyba po zalogowaniu sie, dla tych co nie maja konta w skrocie:

355KM na seryjnym silniku i turbinach, pozniej zmiana na single turbo i wieksze wtryski + strojenie -> 527KM /675,8Nm

po wiecej informacji odsylam do tematu.
Avatar użytkownika
szamanS13
Touge Drifter
 
Posty: 178
Dołączył(a): 25 lis 2010, o 10:56
Lokalizacja: Racibórz

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Qkiel » 30 sty 2012, o 23:12

Dzięki wszystkim za pomoc :uklon: :mod: .
Avatar użytkownika
Qkiel
Amator
 
Posty: 3
Dołączył(a): 23 kwi 2011, o 21:58
Lokalizacja: Wejherowo

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez Binio » 31 sty 2012, o 00:44

Ban0ff napisał(a):
Binio napisał(a):Ja wybrałem JZ pomimo iż swap jest duzo bardziej skomplikowany i nie jest wogole P&P , aczkolwiek przy zalozeniu mocy docelowej ~500km koszty sa podobne przy JZ i doinwestowanym RB tyle zę różnica polega na tym ze jak padnie taki JZ to kupuje sie kolejnego słupa za 2-3k i jedziesz dalej bo cała reszta już jest , a w przypadku RB tygodnie rozbierania , badania , zamawiania , składania , docierania etc...

Podejrzewam ze jak by wozić ze sobą zapasowy silnik JZ to mozna by go zmienic w ciągu wieczora przed zawodami :rotfl2:


Reasumujac , koszt serii nizszy przy rb , przy dłubaniu zbliżony , tyle ze zakładając iz będą padały tylko silniki jako część ekspoatacyjne :rotfl: to taniej i szybciej będzie z JZ :banana:

O czym ty mowisz? kto powiedzial ze rbka trzeba rozkrecac po zabiciu? rownie dobrze mozesz wymienic slupek i smigac dalej.


Dobrze wiesz o czym mówie dlatego robisz to samo :banana:
Ile jest nietkniętych rb 450+ ? a ile będzie jz przekonamy sie juz w tym sezonie :)


Ban0ff napisał(a):
karol_yfer napisał(a):rb pozniej wstaje i ma mniejszego niuta


ale tego niuta trzyma do konca obrotow :P


Owszem , ciekawe ile zmienią wałki oraz wieksza muszla wydechowa :confused:
Avatar użytkownika
Binio
Touge Drifter
 
Posty: 401
Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 10:32
Lokalizacja: Lodz

Re: rb25det vs 2jz-gte/ge, 1jz-gte

Postprzez jarek s13.5 » 31 sty 2012, o 19:23

A ile maksymalnie takie 2jz-ge po dodaniu turbo wytrzyma bez zakucia? :confused:
Avatar użytkownika
jarek s13.5
Touge Drifter
 
Posty: 226
Dołączył(a): 3 wrz 2011, o 20:18
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Następna strona

Powrót do Początkujący

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości