Strona 1 z 1

Pomoc w wyborze.

PostNapisane: 12 kwi 2016, o 15:02
przez add3kk
Witam
Chciałbym spróbować swoich sił w drifcie, czyli potrzebuje jakiegoś gruzika na wieczorne upalanie.

Trochę poczytałem i na początek myślę o kupnie E36 w compacie. Czy to dobry wybór ? Wiadomo, że ciężko będzie dostać już po swapowana.

Mógłby mi ktoś przybliżyć koszty przygotowania takiego E36 1.6 co na początek warto zmienić na jaki silnik zmienić, jakie hamulce czy wystarczy sam gwint, najlepiej wszystko co powinienem zmienić?
Niestety BMW nie jest moją mocną stroną.

Nie wiem czy można wklejać linki ale co myślicie o tym? http://allegro.pl/bmw-323i-compact-i610 ... ml#thumb/1
Pozdrawiam

Re: Pomoc w wyborze.

PostNapisane: 13 kwi 2016, o 16:10
przez Chycu
add3kk napisał(a):Witam
Chciałbym spróbować swoich sił w drifcie, czyli potrzebuje jakiegoś gruzika na wieczorne upalanie.

Trochę poczytałem i na początek myślę o kupnie E36 w compacie. Czy to dobry wybór ? Wiadomo, że ciężko będzie dostać już po swapowana.

Mógłby mi ktoś przybliżyć koszty przygotowania takiego E36 1.6 co na początek warto zmienić na jaki silnik zmienić, jakie hamulce czy wystarczy sam gwint, najlepiej wszystko co powinienem zmienić?
Niestety BMW nie jest moją mocną stroną.

Nie wiem czy można wklejać linki ale co myślicie o tym? http://allegro.pl/bmw-323i-compact-i610 ... ml#thumb/1
Pozdrawiam

Wybór jak najbardziej OK, sam mam kompakta 2.8, na gwincie TaTechnixa i jest świetną zabawką.
Zamiast szukać 1.6 i bawić się w swapa, lepiej wg mnie kupić ori 323ti, masz na początek fajny silnik, do 200km można dobić tanim kosztem, masz spoko hamulce i stabilizator z tyłu, lepsze tylne wachacze, dyfer dużą głowę i aku w bagażniku

Ewentualnie jest opcja kupić coś po swapie, ale wtedy trzeba się liczyć z róznymi niedoróbkami po swaperach, co jest dosyć uciążliwe

Uważam, że kompakt z linku, jeśli nie jest zgnity to świetna opcja, skoro ma rollka, kubły i gwint no i o ile silnik jest OK

Re: Pomoc w wyborze.

PostNapisane: 13 kwi 2016, o 20:42
przez add3kk
Dziękuję bardzo za zainteresowanie ;)
Czyli najlepiej szukać 323Ti i wtedy wystarczy wybebeszyc robić szpere włożyć gwint, zrobić to 200 koni zmieniając tylko kolektor? I na początek wystarczy ;)?
Z czasem można dołożyć hydrauliczny ręczny rollbar kubly itd?

Pozdrawiam

Re: Pomoc w wyborze.

PostNapisane: 17 kwi 2016, o 15:57
przez Chycu
add3kk napisał(a):Dziękuję bardzo za zainteresowanie ;)
Czyli najlepiej szukać 323Ti i wtedy wystarczy wybebeszyc robić szpere włożyć gwint, zrobić to 200 koni zmieniając tylko kolektor? I na początek wystarczy ;)?
Z czasem można dołożyć hydrauliczny ręczny rollbar kubly itd?

Pozdrawiam

Dokładnie, kolektor, wydech i powinny być okolice 190-200
Złapiesz zajawkę to będziesz grzebal dalej :)

Re: Pomoc w wyborze.

PostNapisane: 29 maja 2016, o 18:51
przez marcinsz22
nawet 316 w gazie polatasz. Krótki zaspawany dyfer, twardy zawias, waskie opony z tylu a w nich po 4 bary, z przodu jaknajszersze i 1,5 bara, i takie 1.6 tez da ci duzo frajdy. Jak masz hajs to inwestuj w swapy gwinty itp. Jesli nie masz to jezdzij czymkolwiek aby jezdzic.